okey...ini entry yg sangat2 special.....verryyy veryy special....for a friend of mine..
1..2..3..start..!
actually nurin tak pasti kawan tu termasuk dlm silence reader blog nurin ke tak...
takpe...1 day s/he will..
but b4 that... nurin nk dia belajar sesuatu....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
::assignment 1::
nurin nk dia baca entry ini dulu...
sile click link ini : entry utk pengat
(sis..pinjam sis jd subjek contoh eh? hihihii.. n thank u thank u for these sweet thought)
-
-
ok..abis baca dah? haa observe n LEARN from them..
their friendship...
-
---------------------------------------------------------------------------------------------------
-
-.
(i don't have to mention everything here..since this is sooo public..! n u know what i mean..)
well ok takpe...now another 2 assignments..
***********************************************************************************
assignment 2 ::
nanti2 masa2 lapang.. balik rumah... masuk toilet tadah sebaldi air....n sediakan 2 biji bekas lain..gayung ke gelas ke..whatever u have yg bole tampung air.. and i want u to do...this ;
* cuba ambil air tu dengan 2 cara ...
1. Cuba ambil seberapa banyak air n pindahkan ke satu gayung dengan cara menggenggam air tuh...see how much u can gain..
2. ceduk air tu dgn gunakan 2 tapak tangan..slowly..n ikut rentak air tuh..pindahkan ke satu gayung lain...
orait? owh...? mcm tak adil? ok...nurin bg chances lebih sket....kamu bole gunakan cara 1 bbrp byk kali yg kamu suka...BUT kamu cuma perlu lakukan cara ke-2.. sebanyak 3 kali pun cukup...
then...compare.... gayung mana yg airnye lebih banyak?? observe & LEARN...!
***********************************************************************************

****************************************************************************
*assignment ke-3...
bila lapang2... cari satu pantai....sit there n enjoy the wind...then i want u to do these ;
amik 2 genggam pasir.. segenggam pasir for each hand...biarkan atas tapak tangan kamu...perhatikan pasir2 tu n slowly bangun pegi la berjalan jalan di sepanjang persisiran pantai dengan pasir tu di tangan kamu...
sepanjang kamu sedang berjalan...
1. salah 1 tangan kamu genggam dengan kuat..sgt2 kuat seolah-olah kamu takut sgt2 pasir2 tu nanti hilang...genggam dengan sepenuh hati..!
2.while satu lagi tgn kamu separa genggam n buat dlm bentuk menadah..n biarkan begitu..
bila sampai ke hujung pantai...see what left on your both hand... sebelah mana yg pasirnya masih tersisa banyak.??....n sebelah mana yg pasirnya cuma tinggal sedikit....perhatikan and LEARN..!
****************************************************************************
ah..! 1 more thing... its u who to decide what u can & can't do in life... the life is yours.. tak kisah la berkongsi dgn sape pun... the other half tu cuma berkongsi.. we need to adapt to each other.. bukan being selfish n possessive mcm orang lain takde life nk handle...
to think back..heran nurin heran..when i made it easy for everyone..how come perlu ada yg rasa possesive & insecure..since i already a fiance of someone...(who's getting married in 1 week time)..what a stupid..?(sorry tp ni jujur dr kepala otak nurin).
and so.. since the price of ur new relationship is our long-beautiful-friendship... .okay...no need to bargain anymore..i raise my both hands..surrender..been soooo sabar & yesterday hurt already...now do whatever u wanna do..i rest my case.
Water is like your heart .. a touch can be endless riples in a bowl.

....................................................................................................
:: update entry semalam::
yepp..its confirmed..my chiffon's kurung GONE..!
siap suh kitoang carik balik sendiri kain tu...
siap nego by tuesday baru leh siap tuh..
end up dgn..
api marak atas kepala...
I WANT MY MONEY BACKK...!!!
dorg pulangkn deposit n kos kain tuh jeh.. >:(
::yg terjerit2 hati je..tp nurin remain bersuara dgn tone rendah lagi dgn depa huhu apedaa
apsal la tak reti marah org ni...kann dah tensen sorang2 hurmm ::
yepp..its confirmed..my chiffon's kurung GONE..!
siap suh kitoang carik balik sendiri kain tu...
siap nego by tuesday baru leh siap tuh..
end up dgn..
api marak atas kepala...
I WANT MY MONEY BACKK...!!!
dorg pulangkn deposit n kos kain tuh jeh.. >:(
::yg terjerit2 hati je..tp nurin remain bersuara dgn tone rendah lagi dgn depa huhu apedaa
apsal la tak reti marah org ni...kann dah tensen sorang2 hurmm ::
...................................................................................................
yang bengang :
♥'s
nurin
♥'s
nurin
2 comments:
ok, anda berdua yang nak berkahwin dah bejaya menitiskan airmata saya untuk sekali lagi. aihhhh!! menci la korang nih.. jgn tersentuh k..
are u sure dia ada mentioned nama i??.. ataupun ngumpats lebey nih???...tell me, tell meeee!!1
ahahaa..laa seyes la sis..dulu masa mula2 kenal lg dasat..tiap 5minit nama sis mesti kuar punye ehehe.. incik pengat kalo citer pasal orang sme baik2 je..tu pasal la nurin nk kawin ngn dia ahahaa... don wori bebeh..
dia mmg sgt sygkan kamu2 semua..;D
Post a Comment