terer tak terer pas buat entry petua leh jawab tag pulak...sab tag nurin..nurin tgh kontang idea nk mendesign..nurin jawab ah eh...hihi..2 entry in 1 night... okey2..jgn buang masa...1...2...3...tetttt...!
1) Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
~hurmmm jap pikir...sedey of course..suda kene maa banyak kali maaa..tp cemane pun nurin akan cuba utk maafkan sbb malas nk melayan perasaan sakit hati beranak pinak dlm hati.. tp kalo tak bole..nurin akan abaikan orang itu utk selama lama lamanyaaaaa... "orang yg tak penting.. takde effect pun kalo kita jentik dia kuar dr hidup kita right? "
2) 6 orang di hati anda?
satu : mak
dua : mak jugak ahaha
tiga : arwah bapak nurin
empat : my family
lima : my kakak Ani...ehehe ngelat..suppose dia termasuk dlm family kt atas tu la kan? takpe ni kedudukan khas
enam : diri sendiri ahaha bole? yee saya tau akan ada yg tnye itu incik itu kt no brape.. ehehe takyah letak tak muat ;p <--(once he take the akad..he gonna be a part of me.. so sama level la ngn no 6 tuh)
3) Anda rasa anda comel?
ntah laa..rasa cam tak je...celah mana ..
4) Single or taken?
single...slightly not available...n gonna be taken another 1 week n 5 days..haiyoohh... cepat2..selagi stok masih ade...! hhhihiii ;p
5) Blog yang anda suka?
mana2 blog yg rasa nurin asik jengah je tu..nurin suka la tuh...
6) Adakah bilik anda kemas setiap hari?
kuikuiii tak....seminggu sekali or bila ade mood jeh akakaaa... x))
7) Lagu terakhir yang anda dengar?
owh skrg tgh dengo lagu ku ingin selamanya (Ungu )dr blog jiran sebelah.. ;p
8) Last text message?
ngn kak ani report rini da beli yadaa yadaaa yadaa..sehari msg ngn kak ani lebih dr nurin msg ngn redz..jgn mara... :P
9). Last phone call?
petang td dr redz..ajak p beli barang rini
10) Hari terakhir anda menangis?
errrrr....harap maaf..rekod saya menangis bila dan kenapa tak bole didedahkan P&C ehee...
11) List lima color favorite anda?
satu : pe lagi Putih maaa...forever n ever
dua : Hitam...owh saya sgt byk baju kaler itam...
tiga : Pink Koko or plumeria pink - berlambak2 baju n tudung kaler ni..smpi redz tak bg beli lg ariani lg seko kaler nih..;(
empat : Merah
lima : earthy colors...apa2 saja warna yg berkaitan ;)
12) Orang terakhir anda ber-YM?
ikhwan aka puwe... sob sob sob..sedey puwe da tuko keje...;( nak buli sape daa pahni..
13) Game paling anda suka?
farmville n restaurant city..tp skrg tgh slow...potosop je lebih...(err tu tak termasuk kategori game eh?)
14) Adakah anda peminat MCR?
MCR??? mende alah ape ni...
15) Apa perasaan anda jawab tag ni?
ntahh..melayan...ahaha..
16) Anda rasa tag ini best?
errr..nk jawapan jujur ke tak jujur? hihi ;p
Tag lagi 10 orang aisehhhh ramaiinyeee???! err pekate nurin tag sume yg bukak n baca tag ini..HAH..! xde2 takleh lari da kene tag dahhh..tag kt dahi..;p
~nurin~
No comments:
Post a Comment