Thursday, May 20, 2010

279. Ariani


ok ni entry iklan...

sebagai info sekaligus..

tak pasti la ni sebab nurin jakun ke or nurin da ketinggalan zaman ke kan..

tp nk share info yang..

now if kita habaq siap2 kita beli tudung/scarf/shawl ariani for special occasion/present/reasons..

nanti depa akan siap2 pack tudung yg dibeli sepesel tu mcm gini...


cantik kan? tinggal ikat ngn reben selai..

da leh dihulurkan sebagai hadiah istimewa utk ibu ke sape ke..

ah tau msti ada kuar soalan : mmg skrg suma pack cenggini kott....

No..no..tak..sbb masa nurin beli tudung ni..-->for my mummy..

nurin ada beli lg 2 lai utk diri sendiri...

and staff ariani tu pack nurin punya berasingan mcm biasa dgn beg kertas yg lain..
tp takde pun
bungkusan comel cam kt atas..

dia mmg siap2 tanya mana satu utk ibu?
then dia bungkus asing cenggitu...

BAGUSkan???

now da ada 1 lg option senang nk kasi ibu kita hadiah...;)



♥'s..
~nurin~

No comments: