semalam enibesali nurin puasa....weekdays kan..laki keje..nurin tengah off..
walau da berazam nak lipat baju.. masak sedap-sedap...
...huhuu...walaupun sempat gak pakai comel2..dress putih [yg nurin buat p animun tuh] + rambut tocang lekat kt sisi kanan...bajet nak spesel2 laa...tapi..tapiii....hakikatnyee yang terjadi....
terlepek mengalahkan kapet...!
i must say..semalam antara puasa paling tough yang penah dijalani ehehehe......
seyes tak larat..;p
*dipetang-petang nan rembang...
setelah terlepek tertido panjang kt depan tv...nurin pun mangun....mamai2 nak p solat asar...
"eh? mana laki aku?.." * jenguk luar carik kete... "takde...."
after solat.... "emm ade bau sedap...! " *jalan longlai p dapuq..."wohh ade orang da masak...."
dekat2 pukul 7..nurin masih sambung terlepek lagi....
seyesss..terlepek dengan bersungguh-sungguh!..heran tul cam tak penah puasa..
sambil2 nak tunggu buka puasa...layan 'nora elena' lu.....
then azan......"Alhamdulillah..."
makan dengan bersungguh-sungguh....takde sebutir nasik pun dibazirkan..! keropok ikan yg muhaimin bg dari kelantan... laki i da siap goreng 1 mangkuk beso penuh..pas makan nasik nurin tala kopok...
"krruupp...!! kkrraaaappp...! krruupppp..!! krraaapppp...! " *tak berenti nurin makan....
sambung terlepek jap..tengok nora elena...*mood and perasaan...= mamai...letih puasa cam ye ye o.. plus da stat ase bengkek pasai de dengo perbualan iwan kt tepon..beliau ade ura-ura outstation esok..!
''letih puasa + penat terlepek + dengo laki nak p outstation + tengok laki cam tade pape pastu asik nk dok usha ikan je pulak tuh...tak sensitip tul.. = mood spoil..!'' seploh kali laki ajak p dinner kt luar pun da tak lalu dah... stat da nak membisu dah....
oke nora elena pun da abis...laki pun da p solat kt bilik surau...
nurin pun kene bangun solat tapi kt bilik master...
sebelum masuk bilik..capai dulu 3 keping kopok ikan atas meja....
on the way nak masuk toilet kt bilik.. *mata kuyu...makan kopok .. "ngaaaaaaaaaaaaa....kruuuppp...!!! krrraaaapppp...!! krrruuupppp...!! krrrapppp...!!! "


tiba-tiba..............
"krrruuuuuuuuuupppppp.....!!!..............................emm??...." dengan keropok terlekat lg kt mulut..i terbenti sambung kunyah.. mata dah tertumpu pada satu objek kat atas lemari ...
*
*
*
datang dekat sikit tengok...sambil seketul kopok besar masih lagi statik sangkut kt mulut....
*sambil tangan mencapai objek berkenaan berserta kad nye..... "krrrrruuuuuuuppppp....!!! kraaaaaaapppp...!! kruuuuuppppp...!!! krraapppp....!!! ".. + kali ni muncung sangkut kopok tadi da tukar jadi cenyuman ciput....... ^^ ... sambung lagi..."krruuppp....krapppp...!! krup krap krapp..!! krrruupp..!! " ^^ ...
......................adegan seterusnya terlalu exclusive utk didedah kan muaaahahahahaa.....;P
but thank u...sbb da terkenyang sangat mlm td..so...kite dinner sok time nurin cuti yeh..plus kalo before ni nurin dok komplen susah carik baju sbb saiz 34 tapi....since semalam tiba-tiba nurin ase cam lebih bersemangat and suke pulak saiz badan sedang2 and ringan..! nih ahak ahak...meaow..! ;P
p/s: demi kerana nak abadikan mood itu..sanggup nurin tak sentuh dulu objek2 berkenaan..hamek gamba dulu tuhh theehehee...;p
p/ss:: owwhh lupe..! ade kek tulis ♥wife...kaler putih gak.. tp batteri cik nikon da abis tengah charge nih.. malas pulak nak bangun2 amik gamba dia..kendian lah yeh...
p/ss:: owwhh lupe..! ade kek tulis ♥wife...kaler putih gak.. tp batteri cik nikon da abis tengah charge nih.. malas pulak nak bangun2 amik gamba dia..kendian lah yeh...
tentiu baby...;)
♥'s
~ nurin
5 comments:
happy anniversary kita share tarikh yg sama :)
tenkiu kak eskrim...ha'ahh kann? tahun je lain...epi anniversary utk kak eskrim n husben jugak...:D
pengat shuweeetttt...
pengat shuweeetttt...
huhuu...pengat pisang mau pun ubi memang manis ;P
Post a Comment