Tuesday, June 7, 2011

479::[love] :epi enibesali lagii...;P



semalam enibesali nurin puasa....weekdays kan..laki keje..nurin tengah off..
walau da berazam nak lipat baju.. masak sedap-sedap...
...huhuu...walaupun sempat gak pakai comel2..dress putih [yg nurin buat p animun tuh] + rambut tocang lekat kt sisi kanan...bajet nak spesel2 laa...tapi..tapiii....hakikatnyee yang terjadi.... 
terlepek mengalahkan kapet...!
i must say..semalam antara puasa paling tough yang penah dijalani ehehehe......
seyes tak larat..;p


*dipetang-petang nan rembang...
setelah terlepek tertido panjang kt depan tv...nurin pun mangun....mamai2 nak p solat asar...
"eh? mana laki aku?.." * jenguk luar carik kete... "takde...."
after solat.... "emm ade bau sedap...! " *jalan longlai p dapuq..."wohh ade orang da masak...."

dekat2 pukul 7..nurin masih sambung terlepek lagi....
seyesss..terlepek dengan bersungguh-sungguh!..heran tul cam tak penah puasa..
sambil2 nak tunggu buka puasa...layan 'nora elena'  lu.....
then azan......"Alhamdulillah..." 

makan dengan bersungguh-sungguh....takde sebutir nasik pun dibazirkan..! keropok ikan yg muhaimin bg dari kelantan... laki i da siap goreng 1 mangkuk beso penuh..pas makan nasik nurin tala kopok...

"krruupp...!! kkrraaaappp...! krruupppp..!! krraaapppp...! "  *tak berenti nurin makan....

sambung terlepek jap..tengok nora elena...*mood and perasaan...= mamai...letih puasa cam ye ye o.. plus da stat ase bengkek pasai de dengo perbualan iwan kt tepon..beliau ade ura-ura outstation esok..! 

''letih puasa + penat terlepek + dengo laki nak p outstation + tengok laki cam tade pape pastu asik nk dok usha ikan je pulak tuh...tak sensitip tul.. = mood spoil..!'' seploh kali laki ajak p dinner kt luar pun da tak lalu dah... stat da nak membisu dah....


oke nora elena pun da abis...laki pun da p solat kt bilik surau...
nurin pun kene bangun solat tapi kt bilik master...
sebelum masuk bilik..capai dulu 3 keping kopok ikan atas meja....

on the way nak masuk toilet kt bilik.. *mata kuyu...makan kopok .. "ngaaaaaaaaaaaaa....kruuuppp...!!! krrraaaapppp...!! krrruuupppp...!! krrrapppp...!!! "



tiba-tiba..............




"krrruuuuuuuuuupppppp.....!!!..............................emm??...."  dengan keropok terlekat lg kt mulut..i terbenti sambung kunyah.. mata  dah tertumpu pada satu objek kat atas lemari ...

*

*

*


datang dekat sikit tengok...sambil seketul kopok besar masih lagi statik sangkut kt mulut....


*sambil tangan mencapai objek berkenaan berserta kad nye..... "krrrrruuuuuuuppppp....!!! kraaaaaaapppp...!! kruuuuuppppp...!!! krraapppp....!!! ".. + kali ni muncung sangkut kopok tadi da tukar jadi cenyuman ciput.......  ^^ ... sambung lagi..."krruuppp....krapppp...!! krup krap krapp..!! krrruupp..!! " ^^ ...



......................adegan seterusnya terlalu exclusive utk didedah kan muaaahahahahaa.....;P 


 but thank u...sbb da terkenyang sangat mlm td..so...kite dinner sok time nurin cuti yeh..plus kalo before ni nurin dok komplen susah carik baju  sbb saiz 34 tapi....since semalam tiba-tiba nurin ase cam lebih bersemangat and suke pulak saiz badan sedang2 and ringan..! nih ahak ahak...meaow..! ;P


p/s: demi kerana nak abadikan mood itu..sanggup nurin tak sentuh dulu objek2 berkenaan..hamek gamba dulu tuhh theehehee...;p


p/ss:: owwhh lupe..! ade kek tulis ♥wife...kaler putih gak.. tp batteri cik nikon da abis tengah charge nih.. malas pulak nak bangun2 amik gamba dia..kendian lah yeh...

tentiu baby...;)
's
~ nurin

5 comments:

Unknown said...

happy anniversary kita share tarikh yg sama :)

*~*nurin*~* said...

tenkiu kak eskrim...ha'ahh kann? tahun je lain...epi anniversary utk kak eskrim n husben jugak...:D

Erika Anuey said...

pengat shuweeetttt...

Erika Anuey said...

pengat shuweeetttt...

*~*nurin*~* said...

huhuu...pengat pisang mau pun ubi memang manis ;P