gambo di atas sekadar iklan sampingan... bawak anak2 ngn ibu bapaknye jalan2 p snow walk kt i city...18/06/2011 tempat2 cenggini syiok kalo datang bawak budak2 kecik.. kalo sekadar berdeting berdua cam tak brape nak feel...
angan-angan nak ke korea lom kesampaian..berangan feel dulu kt sini..sejuukkk...!
tett..! setel iklan jalan-jalan....
sebenonye trigger yang menyebabkan nurin bukak dashboard blog nih.. cume nak tulis...penyakit hati ni berbahaya... datangnye bak selumbar..kecittt nan haluuss..haluuss... tak brape nak nampak unless ditengok betul-betul... tanda-tanda da tertusuk bila kita rasa 'sakit' tak semena-mena...
adat manusia yang lemah.. mustahil jika tak pernah kena..tp Allah swt da sediakan 'ubat' nya... bagi yg sentiasa 'menjaga' .. Alhamdulillah...terus lah jaga..terus lah cegah ia dari rosak... tapi bagi yang biasa-biasa macam saya... andai sudah perasan wujudnye selumbar itu..cepat2 lah kita cabut.. cepat2 lah cari penawarnya...
bimbang kalau lambat..kalau ditangguh-tangguh..'selumbar' sebati dengan 'daging' nya...
...ingat tu nurin....ingat tuuhh.... dah! jom masak..lapo..!
♥'s
~ nurin
2 comments:
i city ni yg kt s.alam ke?masa Ai bawak lin & Fatin dulu ada lampu je..ke ni kat tmpt lain?bestnye..nak pg la dapat gak merasa salji..lau nak gi negara omputeh tu tah bila la kan..
apa yg selumbar nye?adoi K.Nurin lau kuar ayat mcm baca buku sastera..he
Sabtu ni lau free dtg umah tau..buat bday Fatin ptg..Mlm wat kenduri doa selamat..
Oh tak yah baca belog lin yg amatur tu tau..
aloloo...takpe nanti kite leh p lagi kali ni rombongan ajak fatin pulak.. tp kene tunggu muntah2 kasi reda dulu wokeh? :P sejuk tuh..
ha insyaAllah..tp lewat sikit sampainye since nurin keje malamnye..
Post a Comment