rasa-rasa dah terjangkit jugak aku ni..kalo pas ni ade lagi entry berkaitan ..sohih la tuh terikut meroyan...err anyway sape tengok nora elena mesti tau konflik diorang kan?...tadi baca review dr salah sorang fan citer tuh...super fan yang comel..
epic sungguh quote dia tau : " Berhadapan dengan Nora Elena Binti Nordin perlukan kesabaran yang tinggi. Kalau hati tisu, dah lama dah angkat bendera putih. Dia (ahmad seth) perlu sabar. Lambat laun Nora akan mengalah jua " - izzie~
ouchh..!! touche..!! hoho..terasee tau..! (sambil berkumandang background lagu nih klik!..) **gua tersenyum sendiri mengingat kisah-kisah dan saat-saat fasa itu' dulu...tapi kan nora elena dear...se-air batu kering i.. masih ade sikit la hati perut dari u..bwahahaha...!! ...err yeke? kejam sikit kot..sian laki aku..tapi takpe...itu dulu..sekarang ade sisa2 pun..terkeluar time hormon tak stable jeh ..;P
nak tambah quote izzie atas tuh:..".tul tuhh tulll.... nak jadik laki-laki jentelmen kene la hati elastik melantun-lantun ye tak?.. kalo cepat sentap tak brader ah kan..."
anyway...watak Ahmad Seth takmo sambung nama "Tan"...*soo~turnoff T_T karakternya sangat adorable,charming, comel segala lahh.. berbeza sikit....dengan karakter muhammad Seth Tan (dr novel) .. eurmm..ketepikan itu.. pendek citernye..lelaki ini..Ahmad Seth..bak kate orang tua2..hatinya sungguh la di mulut..sungguh tulus wuhuhu...
and also..dia extra gojes dari eid sebab faktor2 personalitinya yang penyabo tuh...plus2..dia pun tak kalah ''sexaaayy..!" ;P nak lagi sexay..cuma kene ajo dia sometimes pakai laa T- kaler itam ke putih ke earthy2.. no collar..lengan pendek show off otot sasa itu...*meowww..! ^^ .plus kalo p opis tu jangan asik kameja putih je bole tak??
and also..dia extra gojes dari eid sebab faktor2 personalitinya yang penyabo tuh...plus2..dia pun tak kalah ''sexaaayy..!" ;P nak lagi sexay..cuma kene ajo dia sometimes pakai laa T- kaler itam ke putih ke earthy2.. no collar..lengan pendek show off otot sasa itu...*meowww..! ^^ .plus kalo p opis tu jangan asik kameja putih je bole tak??
::..virus Ahmad Seth & nora elena ni cam semakin tersebar dengan meluas..so secara umumnya lelaki-lelaki budiman sekalian alam..... kalo hati korang tulus ikhlas suci murni lagi jernih...tiru je pangai seth ni... jangan jemu menzahirkannya dibibir kalian2 yeh..tak rugi pon..*err tp bertempat yeh.. kalo dapat spesies tak makan pujuk rayu or geli ngan ayat manis karat2..*batuk! batuk! ..kene laa ade strategi lebih sikit..*batuk! :P.. tapi kalo korang hati buaya tembaga simpan je mulut korang dalam tong... why? pasai its sooooo *turnoff tahhapehapetah..
~so girls use ur antenna wisely yaa...;D
but its advisable to all HUSBAND..takpe kalo bini hang spesies geli ngan ayat karat masa bujang**batuk ! :P meke ni..se-rock kapak mana pun... i told u..once she become your wife.. she needs more and moreee and moreeeee kata-kata yang tulus dari hati kalian..jiwang la sehabis mungkin...make it exclusive..plus kentalkan ati...u'll amaze the feedback...;)
*wink!! ^^
♥'s
~ nurin

No comments:
Post a Comment