sementara menunggu iwan p carik juadah berbuka... meh kita mengamalkan amalan sihat... BERSENAM-SENAM JARI JEMARI..! muehehe....:P owh saya tak ikut cari makanan sbb since pukul 1 tadi dapat serangan sakit perut yang hampir menggoyah motivasi berpuasa... heran apsal..sakit teramat yg sampai tembus ke tulang belakang.. sudahnye tak dpt jalan2 terlepek.. :( em..xpe esok masih ade...hopefully...
owh sebelum tu..skrg 08/08 /2011 jam 5:40ptg... nurin tengah menaip kt bilik hotel Kuala Terengganu... since tade buat ape tetibe ade nampak orang tulis status..''lecehnye kene packing"...dan dan tingg..!! keluar mentol di atas kepala makcik ni utk share one thing...
sesuai untuk mereka yang suke travel.. or mereka2 yang agak selalu jugak laa ikut laki dia travel *macham saye..! .. or mereka2 yang selalu tdo/bermalam bersepah2 as for contoh asik kene goda2 tdo kt umah kakak2 nye *machamm saya..! :P :P...
ni dia.. nurin tatau ape nama official dia.. tp nurin panggil travel tools bag..
veryyy the practical tau... nampak cam kecik yer? tapi verry very the flexible.. bukan setakat leh isik segala mekap,toilettries, krim segala bagai.. every pocket sgt flexible..sbb stretchable dari yg kt tepi kanan kiri tuh.. sampai la yg kt dalam ni.. as for contoh.. utk pocket sisi nurin bubuh lense solution+avene fluid, kt sisi lagi satu nurin bubuh ...ha tengok brape banyak...
kt poket dalam yg atas nurin bubuh berus gigi lagi..tu tu yg pink tuh + sponge etc.. and then kt main pocket tuh..sumbat segala mende yg nurin nak..
n..to show how flexible it is..nurin keluarkan sume barang2 dlm nun.. n sile tengok betapa banyak leh sumbat..
| owh nak kepochi..yang travel shampoo & conditioner sunsilk pink tau tak brape..? RM1.90 je tauu..tgh promosi both rm1.90 Je.! |
yang menambah2 ke-sangaaatt praktikal nye? sebab selain bole sumbat hampir semua menda.... if at time kita kene travel just zipped up then leh jinjing or bimbit saje...jimat masa plus da mcm bawak almari hehe..:P
camne nak dapat? mende ni nurin dpt free 2 bag masa p kelas good skin lab dulu.. tp aritu jalan2 nurin jumpe je yg lebih kurang kt pasaraya.. ade je banyak..kene rajin la surf watson ke guardian ke..pasaraya ke laa...so pahni takde la rungut..''lecehnye nak packing,,'' ;) just kene pack baju jeh..
♥'s
~ nurin
No comments:
Post a Comment