walaupun kadang2 current shoes makcik da sampai tahap siikiiit je lagi layak masuk tong sampah..
tapi selagi makcik tak jumpa pengganti yang berkenenn di hati..
selagi tu la makcik berkasut buruk jeh....
walaupun makcik ni payah gilerr nak terpikat ngn kasut...
tapi makcik ade personal preferences on shoes....
1. nude strappy heels... :: kalo tak nude, beige, soft pink.. specifically hanya kategori adik beradik nude ni je yg menawan hati..heels lain selalunye begitu sukar ye menambat hati ini..:D
2.pump heels... :: kalo pump suke kaler yang gedik-gedik..^,^
4.Sandal :: sport or leisure sandal...selain tu kureng....
5.flats :: owh harus jugak ia kiut..!! tp simple sesimple-simple nye..
6. last but not least... kategori spectator ...simple2 aje janji anggun gitu...
motif entry ini???? : : heheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...:P :P :P
♥'s
~ nurin









2 comments:
motif nak shopping r tu....jom2 cari kasut raya
siikiit je lagi nak betul tuh ehe...:P ni 'guideline' nih..:PP
Post a Comment