first of all...
thank you..terima kasih..xiexie..syukran..
to everybody for the dua', and wishes....and everything...!
kali ni nurin takmo stori panjang2... disebabkan kali ni itu orang guna sistem ''treasure hunt seprais'' ...so...nurin guna sequence gambo jeh..
tp before tu ....
at 4:00am... tetibe pakcik tu mengejut2 makcik mangun dari tido... suh anto p airport senai katenye...
*sambil termamai2...dalam hati nurin : "HOMAIGOD ...!! i tot dia kidding2 jeh kene p sarawak kul 4am today...rupe2nya..FOR REAL..??? REALLY-REALLY nak missed 25th JULY AGAIN..???!!
nurin bukan spesies manusia wajib sambut..takde ape pun tak kisah..asal ade org2 penting kt sisi..and he's now one of the VVIP in my heart... so secara jujur...SUPER UPSET pagi tuh..:P hatinye tebako ye..banjir pun ye...:P :P
okeh skip terus ke sweetest treasure hunt.....:P
1). at 5.30am.....ehh???
:: ade hint comel ..keccit je kt ujung2 kad..
::hint no.1 : bar kitchen... ::
2). at 5.35am.....masuk2..terus bukak lampu bar....
| tong air tu apsal kt situ tuh? |
::hint/ task nye sangat la comel semenanye..cuma..hati ini tengah konpius.. separuh gila2 punye berapi2 n banjir at same time...separuh lagi cam..emm~ nk sambung marah ke tak yeh? huhu very-very the konpius lahh.... sangatt..!!...:P so takes some time utk nurin laksanakan task yg di arahkan dlm kad ke-2 nih hehe..:
4. at 16:40pm....*huhu lama gile kari babas kan jarak masanye?? hehe... after emosi agak stable baru leh laksanakan task kad ke-2 td...huhu.. makcik ni rupenye ialah orang yg betul2 tak boleh berpura-pura dgn perasaan hehe..;P .. nak jalankan task ke-2 tu pun kene rasa betul2 boleh baru buat...then 1 minute after dapat hint seterusnya thru sms...
"hint ke-3 : buku resepi "
5. at 16 :45pm : stat da mengusha dapuq tempat buku resepi diletak...
6 ). at 16:50pm : owhh jumpe..! *kad tu terjulur pasai nurin da tarik yer..
:: hint ke-4 ..''LIBRARY'' & ''belakang cermin''..... ::
7) : at 16 :52pm - panjat tangga p tingkat atas..carik library...
:
8). at 17:03pm - pusing punye pusing....baru terperasan...tut..! disitu..!
:: kotak berbalut silver berserta kad yang terakhir ...: :)
then bawak turun.. p bukak depan mak and kak ani.....my reaction was... "HOMAIGODDDD is this for real??"
nampak gaya semakin sakan laa nurin melukis katun ke ape2 kt pc pasnih....hoho...sahih gaji masukk jeehh nurin nak cepat2 ganti balik RAM yg rosak aritu..tak sabau da nih..
you are really-really -really -realllyyyyyyyyyyy my soul mate dear.. syukur-Allah... its not bout the present.. tp the meaning behind that present..:) im syukur-ing because Allah swt blessed me with a husband like u...errr hehe...presentnye harus laa idaman kalbu dari dolu2..tp erti disebalik nye yg sungguh menawan hati tuh.. siap ade cover gambo katak lagi..amboi2...kalau kalau orangnye ade sekali lagi la bermakna ...tp takpe laa..ape2 pun...
the most and sweeeeeeetest treasure hunt EVER in my life..!! dolu2 tiap2 ujung minggu p camping treasure hunt manjang sampai tak heran.. but none can compete this.. terasa cam owh ..the feeling indescribable...!
:hasil setelah treasure hunt solved:
hmmm~~ tapi comel-comel jugak...sweet2 jugak.. terbako n dissappointed tu tetap haaa....last year forgiven but never forgotten..this year forgiven and will always be remembered... tapiiii..... next year if buat lagi.................................! .........................................!!! redi je le...
present or gift on besday..yaa...its fun..tp the presence of u on that day..itu lagi penting maaa...
owh selain tu.. kak ani ku cayang bagi present yg bersangkutan ngn art jugak.....wahh..tahun ni theme adiah 'art' laaa hehe....
![]() |
| gamba paling kanan..close up / zoom out bahagian signature.. |
dia bagi dua canvas painting yang dia buat sendiri..! hoho...siap signature kt tepi tuh... both painting symbolic kitoang berdua.. huhu i love my sister..! ditengah2 kebusy-an oncall pun sempat2 jugak dia buatkan lukisan utk nurin...
tapi sebelum tu sempat pulak dia beli cokolat nih...owh ye..today kak ani terima anugerah kecemerlangan lg utk tahun 2010...tahniah kak anii...!! proud of u..! so after tu terus beli coklat nih..then straight balik umah..pasai today my besday...
coklat muka ucu katenye hehehe....
tatau la tang mana dia nampak muka nurin... tapi since dia ckp gitu nurin ye kan aje laa..janji mende pree hihi..
...then dipetang2 hari..sambil amik angin petang buat aktiviti snap2 kt garden..ni salah satu gambonye..comel tak?...
...25th july 2011....umo saye 27 tahun.... epi besday nurin..! :)
♥'s
~ nurin


6 comments:
gile suweet pengat! ahahahhaha
Ala sweetnye la Abg Wan..Anak2 En.Ahmad & Cik Bibah ni mmg sepesen je..he..
Happy Birthday ye..
Wahhh.. sweet nye!! Dapat plak adiah yg teringin, hehehe..
Syukur pd Allah sbb Allah kurniakan seorg suami yg baik mcmtu :) *same goes with me, hehehe..
Semoga mahligai kamu berdua kekal selamanya (^_^)
Happy belated birthday nurin!!
kak nonoy ~ hehe kan? tq...! ^^
lin ~ tu ler spesel edition, tenkiu2..^^
madi ~tu lah kann..Alhamdulillah for ur husband too..^^ .. masing2 Allah bg yg the best utk masing2 kan?
tenkiu..aaaaaaaaaminnn....!! ^^
So, sweet..Happy Birthday..
maceh kak eira...^^
Post a Comment