Saturday, June 11, 2011

480:[muvie]: penunggu istana..


malas nak attach poster muvie..tapi tak tahan nak tulis..
tau pasal citer kt pawagam 'penunggu istana' kan?
yang kununnye sekumpulan pelajar nak buat further kajian paranormal kt istana billah..
then footage rakaman dorg dijadikan dokumentari...'TANPA EDIT OR SUNTINGANG ' KATER NYEE..
YANG REAL n BETUL-BETUL BERLAKU...KATERRRnyee....
yang katernye dalam dokumentari tu ade pelajar yang BETUL-BETUL hilang and mati..KATERRRnyeee....

wokeh since ade budak yg donlod citer ni kt network opis...
nurin pun nak tengok juga real nye cemane...

wohohoo...kemooonnn kemooonnnn lahhhh weiii...!!
nak kencing pun buat real sikit boleh tak?
tak payah nak baca review ke google carik maklumat pasal citer nih..
tengok body language and 'aura' citer ni jeh...
99.99% sohih aku detect..KENCING semate... mongok tul..
after tengok nurin try cari review orang2 yang tengok pulak...saje nak tau..ape reaksi penonton ...
HERAN makcik... cemane leh ramaiii yang pecaye cite ni betul..

weyyy korang kene kencing maaa...
paling senang nak pikir.. university mana kat mesia ni yang tawarkan jurusan 'paranormal'??? kemmmoooonnnnn...!!

gua bengang betul kalo mende tipu2 tapi cakap tak tipu ni..
cakap je la lakonan semula ke..or memang berlakon semate ke..
kan senang.. korang (penerbit/pengarah/sume2 yang terlibat dalam citer nih)
 ingat penonton ni sume bodo bendul ke? 
cissss.....!!!!


's
~ nurin

No comments: