theme romantik berteman seekor kuda putih.....
rumput hijau segar...
bunga-bungaan kecil putih n pink melatari rumput...
dengan sebatang pokok besar rimbun tercacak kt tengah2 ...
awan putih berkepul-kepul dgn langit biru jadi kanvas latar belakang...
*
*
maka jadi lah begini rupanya...
*
*
*
* sabor2...scroll lagi..
*
*
*
*
*
*
lek2.. lek...turun...lagi..
*
*
***
****
******
********pastikan emosi anda stabil yeh.... *****
******
****
***
*
*
*
ahahhahaaaaa....tinggg...!!!!
TAKDE PRE-WEDDING PUNNNN...!!!
yg kt atas tu idea nurin nk main lukis2 kt canvas jee...kuikuiiikuiii....
wahahahaa jgn mara aaa..nurin tulis entry ni sbb ada org asik dok tnya mana gambo pre-wedd tak kuar2? so jwb nye ni ler...
tak kuar sbb takde buat...kenapa tak buat?
sebab nurin yang takmo...kenapa takmo?
sebab dari awal lg nurin da kabo pd redz..there will be NO pre-wedd for us..kenapee???
(ini cuma personal view nurin please jgn ada yg terasa2 k...)
1. sbb mmg pendirian nurin...walaupun sempat jgk terpikir2 balik..dek kerana dpt offer pre-wedd free..n mcm2 idea pre-wedd kawan2 yg sama2 kawin ajak nurin buat sama.. tp still end up dgn i'm sticking with my stand.. NO pre-wedd..
2. nurin tatau la..macamana nurin pusing pun..otak nurin still akan kuarkan 1 soalan ni... pre wedd untuk apa? nak tunjuk we are a happy couple b4 marriage? kenang-kenangan smentara masih belum kawin? bunting or banner? ~ kenang- kenangan selalunya tak tertangkap dek kamera..ia tersimpan kedap dlm hati n memori.. bunting & banner alasan plg tepat..tp tak semestinye nk tepek gamba pre wedd kan.. so last2 nurin still say NO...
3. nurin sendiri yang tak selesa n kureng sporting,KERAS kematu tak reti posing, n segan bergambar seakan2 dah sah suami isteri walhal belum lagi..rasa cam kureng manis la jugak sng ckp nye..
4. bersangkut paut dgn alasan no.3 ...sebab utk menghormati family n arwah bapak nurin... walaupun depa tak halang..tp takpe la..
5. sebab nurin TAK CANTEK , TAK potogenik ..huhuuu ....
6. nurin cuma mahukan diri sendiri n si dia rasakan impak perbezaan di alam pertunangan n perkahwinan.. biar masing2 tahu makna n kelebihan bila da sah..yepp saya mmg kedekut dgn redz.. nak atau tak mmg dia tepakse tolerate dlm hal ni.. so...
NO PRE-WEDDING....our pre-wedd ialah kenangan di sepanjang alam pertunangan.. itu sudah memadai.. ;)
♥'s..
~nurin~
rumput hijau segar...
bunga-bungaan kecil putih n pink melatari rumput...
dengan sebatang pokok besar rimbun tercacak kt tengah2 ...
awan putih berkepul-kepul dgn langit biru jadi kanvas latar belakang...
*
*
maka jadi lah begini rupanya...
*
*
*
* sabor2...scroll lagi..
*
*
*
*
*
*
lek2.. lek...turun...lagi..
*
*
***
****
******
********pastikan emosi anda stabil yeh.... *****
******
****
***
*
*
*
ahahhahaaaaa....tinggg...!!!!
TAKDE PRE-WEDDING PUNNNN...!!!
yg kt atas tu idea nurin nk main lukis2 kt canvas jee...kuikuiiikuiii....
wahahahaa jgn mara aaa..nurin tulis entry ni sbb ada org asik dok tnya mana gambo pre-wedd tak kuar2? so jwb nye ni ler...
tak kuar sbb takde buat...kenapa tak buat?
sebab nurin yang takmo...kenapa takmo?
sebab dari awal lg nurin da kabo pd redz..there will be NO pre-wedd for us..kenapee???
(ini cuma personal view nurin please jgn ada yg terasa2 k...)
1. sbb mmg pendirian nurin...walaupun sempat jgk terpikir2 balik..dek kerana dpt offer pre-wedd free..n mcm2 idea pre-wedd kawan2 yg sama2 kawin ajak nurin buat sama.. tp still end up dgn i'm sticking with my stand.. NO pre-wedd..
2. nurin tatau la..macamana nurin pusing pun..otak nurin still akan kuarkan 1 soalan ni... pre wedd untuk apa? nak tunjuk we are a happy couple b4 marriage? kenang-kenangan smentara masih belum kawin? bunting or banner? ~ kenang- kenangan selalunya tak tertangkap dek kamera..ia tersimpan kedap dlm hati n memori.. bunting & banner alasan plg tepat..tp tak semestinye nk tepek gamba pre wedd kan.. so last2 nurin still say NO...
3. nurin sendiri yang tak selesa n kureng sporting,KERAS kematu tak reti posing, n segan bergambar seakan2 dah sah suami isteri walhal belum lagi..rasa cam kureng manis la jugak sng ckp nye..
4. bersangkut paut dgn alasan no.3 ...sebab utk menghormati family n arwah bapak nurin... walaupun depa tak halang..tp takpe la..
5. sebab nurin TAK CANTEK , TAK potogenik ..huhuuu ....
6. nurin cuma mahukan diri sendiri n si dia rasakan impak perbezaan di alam pertunangan n perkahwinan.. biar masing2 tahu makna n kelebihan bila da sah..yepp saya mmg kedekut dgn redz.. nak atau tak mmg dia tepakse tolerate dlm hal ni.. so...
NO PRE-WEDDING....our pre-wedd ialah kenangan di sepanjang alam pertunangan.. itu sudah memadai.. ;)
♥'s..
~nurin~
No comments:
Post a Comment