Tuesday, May 4, 2010

268. nak ngadu...



huhu..nak ngadu skit bole?
nak kasi lega sama ini hati..

ishkk da la byk nk pikir ni..
tang ni tang tu..
tiba2 de 1 hal ni wat nurin asik risau x bertempat.
so kene hembus kt sini bg terluah nih..
errrrr..saya kan.. errrr saya..saye....saye kannnn kannn...
semenanye kannn...errrrrr...errrrr.....


SAYA RISAU GILA MUKA SAYA JADI OPERA cha' ya' nun' alif'..lahhhhh...!!



eeeeeeeeeeeeeeeeeee...ngeri teramat..amat amat amat la ngerii..


adess adesss adess...kalo la org kt bridal tu tak wat pasal...
kalo laa..salah sorang bos dia tu tak celupar..
dan sebenarnye kalo la nurin ni senang nk pecayakan orang ....
kalo la dorg tak wat konsep run-away mekap artist..



takde la nurin ngeri cam gini..adess..



mula2 mende ni tade la jd issue.. tp akibat dr bbrp misscommunication+ego nurin yg tercalar+ nurin ni mmg pantang kalo org stat tunjuk bongkak ngn nurin..= minit2 tu jugak la nurin ckp

"em takpe la kak.. i exclude the make up services"


*

ada la issue2 tertentu yg nurin takmo citer kt sini..tak baik ngumpat..unless pas majlis nt kalo hancur ke tunggang terbalik ke majlis nurin nt..baru la nurin nk sumpah seranah diorg...skrg tak bole ngate orang lelebih hhuhu..

*
gara-gara da kensel mekap serbis.. da suntuk kan..bridal lain pun da full..nurin belasah je hire cousin nurin utk make up kan nurin.. yep yep nurin tau cousin nurin tu mmg ada saloon & bridal sendiri kt putrajaya nih..n mmg keje dia mekap2 orang ke pantin ke..tp tulaa..

*

yg jd masalahnye ialah.. nurin ni mmg spesies susah nk percaya kan orang..huu nurin ni kalo x convinced.. selagi tu la nurin tak pecaya..selagi tu jugak la nurin ragu2.. selagi tu jugak la nurin akan pikir bukan2.. trial pun tak sempat buat.. so skrg option yg tinggal..nurin kene bersiap sedia mental n emosi utk segala jenis kemungkinan..

*

plus..aritu masa tgk noni & suzi mekap utk wedding masing2.. mmg la dorg cantik.. tp nurin tak abis pikir kalo muka nurin ni kene tepek bedal setebal ituh.. lagi2 time suzi..kebetulan masa majlis cuaca agak panas.. so bila ditepek setebal itu.. woh..jujur.. nurin sebenarnya takut gile..takut nurin tak selesa..takut bebetul jd opera cha ya nun alif.. takut kene caras abis kening-kesian nurin ni..walhal selama ni x penah pun kene sentuh kening nih ngn eyebrow sekali pun..bimbang nk giler kalo dorg cuba nk mancungkan idung nurin yg penyek ni ngn strong shading ..pergh nightmare..

*suzz on her day


*

nurin lagi rela ngadap orang ngn muka normal dr ditepek2 tp jd alien.. tp tak bole jugak jd pantin ngn muka biasa ye tak? mesti la kene andam kan..takkan nk pucat2 pulak..but still for me..less is more.. nt nurin nk remind 80ribu kali lah kt cousin nurin..tolongg laa tolongg la jgn tuka muka aku jadi alien..tolonggg laaa.. ngeri nk mampus nih...

*

and ni la punca2 n sebab musabab nye nape masa tunang aritu tu..nurin bertahan takmo hire andam ke sape..kne tny 1000x ngn family pun sanggup tahan belaja pakai eyeshadow skit2 time tu jugak.. takpe tak gah janji nurin selesa..nurin mmg sangat susah nak convinced..! mmg super duper susah nk percaya kan orang..sangat2 sangat susah...! argh tolongg..!

*
hmmm cuma 1..selalunya nurin tak sampai hati nk ckp direct or tunjukkan ke-tak puasan hati nurin.. selalunya nurin memendam.. lagi2 kalo ada hub keluarga ..so errrr... nt kalo muke nurin jd alien ke.. monster ke..harap2 jgn la ada org yg tak lalu makan ke tersedak sedak ke yeh..da pasrah da nih.. <-- pesimis .. optimis version --> mudah mudahan takde la seteruk yang nurin sangka.. mudah mudahan semuanya lancar saja..n mudah mudahan nurin tak lari la time majlis tu ehehe..;p

♥'s...:
~nurin~

No comments: