Tuesday, May 4, 2010

267. hmm hmm

huhu smlm ada orang tnya ape yg nurin penatkan sangat.. penat no ke prepare kawen? hihi..

aisehh.. aiyoyoyo..no laa.. ingt org nk kawen tu je ke the only punca2 kepenatan n keserabutannya? no laaa.. soal kawen mmg la busy.. tp kan nurin da stat prepare2 skit2 dr bulan 12 aritu.. so takde la last minit sangat.. sedang2 elok je..

apende yg nurin penat sgt tuh.. takyah la nurin cerita kt 1 dunia sebab2 da puncanya tp pendek citer nye.. OTAK n salah 1 'organ' dalaman nurin mmg penat.. byk faktor meh.. bukan pasal kawin semata mehh.. so jgn la plk ada yg terpengaruh sampai ngeri2 nk kawin... my case tak sama ngn orang lain mehh...

kalut mmg kalut.. tp byk sbb meh.. just moral of story yg nurin belaja kan..

1. tak payah la nk jaga n puaskan ati org sampai urusan n masa utk diri sendiri terabai.. sometimes mmg terpaksa jadi kejam n zalim... have to say 'NO' tanpa ragu-ragu...

2. kalo satu2 tugas or perkara tu tak dapat setel sbb kita mmg tak mampu buat or kekangan masa ke mmg la tensen.. tp cukup sakit otak kalo masa tu ada.. tp faktor2 lain pulak yg menghalang kita dr buat satu2 perkara tu.. kene duduk diam tunggu sedangkan hati n otak da xleh dok diam.. so ape solution? aiseh..

3. hmmm.. nurin pun tatau nk tulis ape..sbb mmg tgh serabut pun.. terasa masa cepat sgt berjalan , mcm tak cukup 24jam sehari.. or mebi stamina tak cukup nk bergerak pantas? dunno.. apa2 pun sat g kul 3 nurin kene drive blk putrajaya..now ni still kt mount austin JB lg..

No comments: