Tuesday, June 1, 2010

293 . ...HAIYOHHH....!

jom sama-sama kita doa kan saudara2 kita yg sedang bergelut dengan israel jahat tuh...

http://vodpod.com/watch/3739128-20-killed-israel-attacks-gaza-aid-fleet-pt-2

http://english.aljazeera.net/news/middleeast/2010/05/201053133047995359.html


sakit hati baca mende nih..pilu hati nurin pikirkan dorang...now da pikir2 balik patut tak x jadi borong coklat kt tesco..hurm anyway... jgn perkecilkan kehebatan doa..jom sama2 kita berdoa utk keselamatan mereka n kemenangan umat islam....


anyway ada 2 mende :

respon ttg baju nurin hilang :: well thank u thank u...ramai sungguh yg bersimpati eheh..tp its ok..nk buat cam ne da xde rezeki.. mmg la nurin terpikir nk cari ganti yg da siap..tp takde la beria2 sangat sampai nurin kene rush2 mencari ke butik2 saingan ke terkenal yg lain..mana sempat nye pun..da nk balik johor da aaa..

thank u atas sme cadangan, simpati n perhatian tuh..tak sangka lak i.. mmg ler marah..nurin da guling2 2 ari da pun tension punye pasal..tp thats it..nurin tade la sampai nk bertukar jd bridezilla or apa2 yg seangkatan ngn monster itu... its ok...bukan majlis grand pun.. kebengangan nurin sebenarnye lebih kepada tak puas ati atas apa yg pihak butik buat n respon.. soal rezeki baju tu takde jodoh ngn nurin..Alhamdulillah im flexible..guling2 2 ari tu pn da kire cukup da tu nk legakan ati ni..okayy? err terima kasih tolong bengang ngn butik tu yeh kawan2 .. take note saje la..DDC da x sebest dulu tu je..

p/s: siap ade yg tolong risaukan mekap lg..suh pastikan itu ini..mcm2 lg..ehehe tenkiu bebeh appreciate it much much..tp takpe laa da da..nurin mmg kalo susa ati ske lepaskan kt sini tp pastu dah... tawakkal saje. nurin nye main concern bukan pasal wedding semata tp hidup selepas tuh..wedding tu berjalan lancar pn da syukur.wedding cuma pintu gerbang saje..the whole thing kan hidup selepas tuh....::


respon ttg kebengangan nurin yg lg 1 :: haa..yg ni lain sket...adoi la..kene baca betul2 la.. ada org yg misconcept n salah paham msg berjela kt nurin..2-3 org..tp 1 of em..totally 200% misconcept.. hihi aiyark..! NO laaaaa.. baca betul2.. nurin bukan gaduh beria2 sampai putus kawan ke ape.. risking my relationship ngn tunang ke ape adussh..!!!

adat aa member2 ade perselisihan gaduh2 comel kan... lagi2 kalo member baik .lg baik lg sng aa ati terguris kan...terguris je bukan berpatah arang ke or menci2 ke..TAKDE la deyy.. i still sayang my kawan2 tak kire la kes ape pun yg berlaku... err please2.. itu entry dedikasi khas utk seseorang, (kt seseorang tu pun tade la nurin menci ke ape ..super duper kecit ati je) bg yg dpt info umum saje atas tuh..the only paedah yg bole diamik ialah assignment2 yg nurin suh observe je..the rest its kinda personal..wuhuu..so tolong jgn tolong berapi2 sekali eh..kt depa pun nurin tade kuar api..asap kelabu je kepul2 huuuu::


yang benor :
♥'s
~nurin

No comments: