kalo ikut kan hati berjela2 nk blog nih.. mcm2.. tp memandangkan skrg sudah berpindah ke rumah baru..tenet pun lum ade.. now masih lg di kampung.. esok br balik KL.. tenet slow tahap anak kura2 so takleh blog ape2 pun..
plus.. skrg sedang dlm mode busy..setiap hari penuh dgn macam2 agenda.. Al maklum lah kelmarin br je selesai majlis sambut menantu kt umah redz.. my parent in law sambut 2 menantu sekali gus.. sambut isteri abg uda n me..
then dpt berita buruk pulak.. my mom-in law's-mom equal to nenek belah mak mentua sudah pulang ke rahmatullah semalam 13hb jun..
so kami bergegas ke rompin pahang minit2 itu jugak.. selai sepinggang.. n me.. hmmmm berkenalan ngn atuk laki2 yg masih steady itu walaupun suda tua...juga nenek (yg sudah mahu di bawa pergi setelah solat jenazah).. serta semua saudara mara in 1 shot.. all i can say.. the more im into this family...the more i liked them.. n the more i enjoy my new life...(also ehem..! ehe i think im starting to fall in love with all of them especially dia la kan kan ;p)
cumanye.. too much information in 1 shot..so tak sume orang berjaya masuk dlm otak nurin.. plus.. tiap kali depa ckp guna bahasa 'banjar'.. feuu totally lost.. sampaikan bila atuk laki2 tgh bersungguh marah one of the aunt pun nurin ase nurin soang je tak rasa bahang nye.. sbb nurin tak paham sepatah haram pun pe dia ckp.. ehe ;p
tp apa2 pun too much...! too muchhhh story morning glory yg mahu nurin abadikan disini.. termasuk la insiden yg menyebabkan nurin jln mcm katun masa majlis bertandang.. pitam2 sbb pepagi sblm majlis sambut menantu my sis ani terpakse wat mini surgeri kt lutut nurin yg cedera dek serangan bisa binatang misteri..huhuu..xpe2 i'll story morning glory sikit demi sikit nt.. plus da stat dpt msg tanya itu ini.. nurin ase mengikut skala ke-berteraburan hidup di saat ini..tak terlayan nk jawab 1-1 soalan.. so nurin jawab in 1 shot dlm blog ni nt.. wokeh?
belum sempat pun nk stat hidup baru dgn proper..umah br masih dlm proses lg..plus2 kami kene buat sme sendiri n mengikut jadual masing2 yg busy ke arah masing2 punye komitmen..hurm..tak pasti ler bile siap ni huhu..(harap2 cecepat ler tuan punye barang2 kt tingkat bawah tu setelkn brg2 depa..angkut la yg beso2 tu dulu pun jadiklah..supaya rumah itu bole disusun dgn cara yg sepatutnye..tp kalo lmbt pun xpe kami paham..;) dun worry bro..)
k see you..till then..;D
yg benor:
♥'s
nurin~
plus.. skrg sedang dlm mode busy..setiap hari penuh dgn macam2 agenda.. Al maklum lah kelmarin br je selesai majlis sambut menantu kt umah redz.. my parent in law sambut 2 menantu sekali gus.. sambut isteri abg uda n me..
then dpt berita buruk pulak.. my mom-in law's-mom equal to nenek belah mak mentua sudah pulang ke rahmatullah semalam 13hb jun..
so kami bergegas ke rompin pahang minit2 itu jugak.. selai sepinggang.. n me.. hmmmm berkenalan ngn atuk laki2 yg masih steady itu walaupun suda tua...juga nenek (yg sudah mahu di bawa pergi setelah solat jenazah).. serta semua saudara mara in 1 shot.. all i can say.. the more im into this family...the more i liked them.. n the more i enjoy my new life...(also ehem..! ehe i think im starting to fall in love with all of them especially dia la kan kan ;p)
cumanye.. too much information in 1 shot..so tak sume orang berjaya masuk dlm otak nurin.. plus.. tiap kali depa ckp guna bahasa 'banjar'.. feuu totally lost.. sampaikan bila atuk laki2 tgh bersungguh marah one of the aunt pun nurin ase nurin soang je tak rasa bahang nye.. sbb nurin tak paham sepatah haram pun pe dia ckp.. ehe ;p
tp apa2 pun too much...! too muchhhh story morning glory yg mahu nurin abadikan disini.. termasuk la insiden yg menyebabkan nurin jln mcm katun masa majlis bertandang.. pitam2 sbb pepagi sblm majlis sambut menantu my sis ani terpakse wat mini surgeri kt lutut nurin yg cedera dek serangan bisa binatang misteri..huhuu..xpe2 i'll story morning glory sikit demi sikit nt.. plus da stat dpt msg tanya itu ini.. nurin ase mengikut skala ke-berteraburan hidup di saat ini..tak terlayan nk jawab 1-1 soalan.. so nurin jawab in 1 shot dlm blog ni nt.. wokeh?
belum sempat pun nk stat hidup baru dgn proper..umah br masih dlm proses lg..plus2 kami kene buat sme sendiri n mengikut jadual masing2 yg busy ke arah masing2 punye komitmen..hurm..tak pasti ler bile siap ni huhu..(harap2 cecepat ler tuan punye barang2 kt tingkat bawah tu setelkn brg2 depa..angkut la yg beso2 tu dulu pun jadiklah..supaya rumah itu bole disusun dgn cara yg sepatutnye..tp kalo lmbt pun xpe kami paham..;) dun worry bro..)
k see you..till then..;D
yg benor:
♥'s
nurin~


No comments:
Post a Comment