nurin mulakan episod kali ni dgn gambo anak2 buah nurin.. ni sebahagian je..yg kecik2.. 6 orang dari 12 org total anak buah...oops yg baju pink belah kanan belakang zakwan tu not ours..tu anak jiran ehe tp takpe laa..

yg penting kenapa gamba ni jd intro....
ialah sbb nk tunjukkan bahawa hari ini (06 jun 2010 ahad ) adalah hari yg sungguh warna warni n ceria mcm dorg sume nih...sweeettt jeh.. budak2 kn..sometimes kelako, sometimes buat perangai..sometimes comel..sometimes ada rasa nk marah..tp overall nye mereka ttp comel and innocent..! haaa camtu la lebih kurang mood hari resepsi n pernikahan nurin n redz....(tp entry utk hari ni (06jun ni) nurin cover citer masa nikah je..resepsi n bertandang next next)
pagi2 tu after bukak inai..nurin pastikan dulu yg our Op..mutet sudah dijemput dr hotel.. my pak andam sudah on the way atau belum..termasuk penanda jalan penunjuk arah yg nurin design last minit pun da di letak ditempat2 yg sepatutnyeke belum.....<--banner yg di janjikan (dr bridal ) TAKDE pun??? janji kosong..nasib la nurin bukan spesies T-Rex..kalo tak mmg puas kene sound sape2 yg berkenaan..(yg adiah banner tp tak jadik tu..dr kawan redz tu..xleh nk marah sbb dia cuma konon2 nk bg tp takde rezeki kan..nk wat cemane)
nurin design tp redz yg cacak kan ..dengo2 dia buat projek cacak mencacak penunjuk arah ni tgh2 malam dgn bespen kesayangan si eye tuh..
so after make sure urusan2 terakhir tu (bridal package yg lom anta,OP, pak andam, penunjuk jln..yadaa yadaa) settle baru ler nurin mandi... n i mandi dgn petua rahsia i heheeeeeee...;p
suda2 mandi cousin nurin a.k.a pak andam nurin suda sampai..hoo dia ni agak berterus terang orgnye.. risau jgk nurin kalo awal2 kang dia dpt detect yg nurin langsung tak sempat nk wat facial ke.. or muke nurin lesu ke.. tak dpt tdo kan mlm td...yg nurin sempat buat..manual facial smlm ngn td je mandi ngn petua rahsia i tuh kan...tah ada kesan tah tidak belasah ahaha..
dot2 je bila jumpe mende pertama cousin nurin tanya "eh? ko baru buat facial ke? " (nurin: em apsal? aiyoo tau la ade bintik bekas serangan jerawat besar besaran b4 wedding arituu...hu aa nape alid? )..pastu cousin nurin jawab : "ko baru buat facial eh..muke ko bersinar berkilat2 lain macam jeh? ko buat ape??"
and me..."wooohhhhh...!! soalan itu sangat mengejutkan....!! ting...!! terbulat jap mata selama 3-4 saat ahahaa"
tak buang masa...proses mekap utk nikah bermula..sbb upacara akad nikah ialah jam 10pagi..masa tu da pukul 8pagi...tot tet tot tet 8.30 gak start mekap..
terus terang mmg awalnye nurin risau teramat2..mana tak nye..dgn trial tak sempat buat.. (em im sorry to say this dear..tp ni cuma impression kasar sblm majlis jeh ehehe)..dengan contoh2 mekap yg butik andaman dia tunjuk dlm blog dorg.. secara jujurnye MEMANG nurin risau gilerrrr...ye nurin mmg tau ape yg nurin nak.. tp nurin dlm keadaan yg mcm tu plus i have no choice sme ni pun last minit plan kan tuko andam nih..so nurin cuba utk rileks tawakkal n have faith. (harus pecaya pd kelebihan org/ jgn terlalu cepat look too down pd org hny dr tanggapan org lain or tanggapan kasar kita sendiri ) semenanye nurin pecaya pd cousin nurin cuma agak tergoyah bile tiap kali tgk gamba2 contoh sblm nih..tp sambil2 tu nurin da ckp pelan2 kt cousin nurin..please2 alid seringan n senatural mungkin ...no need vouge2. sgt..just mekap yg paling ringan yg alid penah buat hu...yg paling penting i still want my face..n my eyes..takmo aa tuko jd makin terbelalak mcm yg blog dia selalu tunjuk tu kan ehehee takuuuttt..! ;p
and cousin nurin baik orgnye..melayan jugak la karenah cousin dia nih.. ye dia kate.."aku buat gune soft kaler je..muke ko pun bukan ade problem pun...sng je nk make up..ko jgn risau.. " tapi kan dia langsung tak bg nurin tgk cermin..ahahaa..mcm tau2 je nurin nk pantau ..kalo tak pasal dia cousin yg umurnye jauh lebih tua mmg nurin degil.. tp sbb pangkat abg kan..ye laa ngalah laaa..akur saja..tawakkal lg..
siap masa mekap nurin sms jemah suh pantaukan tuh...n suh dia bg isyarat if ada yg tak kene..Alhamdulillah my jemah n my sis ani tunjuk good sign jee... actually mmg betul pun..tak terasa sgt pun berat make up nye..cuma nya cousin nurin ni da terbiasa wat make up utk contest, catwalk la kutt..shading dia..hmm mak aihhh...walaupun make up nipis tp nurin siap terrcakap..alamak da jd alien..! shading punye pasal .....huhuu...
*selepas siap make up nikah ..time nikah shading x kuat sgt cumanye...gigih bukak mata tuh punye tak biasa ngn bulu mata palsu ahaha anyhow dear cousin..saye suke..n saye rasa sgt berbeza dr gamba2 yg incik kazen n kawan incik kazen selalu tunjuk..mekasih..!*then masuk bab nk pakai persalinan nikah...*
okay ni moral yg nurin nk highlight plg striking.. SYUKUR ALHAMDULILLAH masa persiapan aritu nurin dengar kata hati nurin.. utk persalinan nikah kan instead of just sediakan baju tp tiba2 nurin sediakan dr ujung rambut sampai ujung kaki kan? nak tau kenapa? sbb masa dr awal hati nurin da tak sedap.. nurin tatau kenapa tp mmg tak bole pecaya bile bridal kata diorg akan siapkan sme accesories termasuk tudung layah sme..dorg suh sediakan baju jeh..
ye mmg betul selalunye bridal akan buat camtu..mcm masa suzz pun persalinan nikah dia bridal siapkan lengkap.. tp kan ade kes yg bridal terlepas pandang..ikut nasib..memandangkan nurin tak pakai make up bridal yg nurin amik so start dr situ nurin da mula rasa nurin kene buat back up..or at least play safe (sambil2 bole la lebih puas ati kan...) now tgk ape suda jadi? dorg main anta je persalinan n accesories pastu balik...(pukul 4 pagi pulak tuhh..!!) now tengokkk...!
nasib baik nurin da prepare sume siap2..dr ujung kaki sampai kepala..dr yg dlm2 sampai yg luar..tp sumenye masih mengikut border line..PRAKTIKALITI sebabnye..nurin mmg tempah siap2 utk boleh diguna pakai lebih dr 1 kali..
cuma nye anak tudung bersulam tu je tempah sampai 3 kaler..setiap 1 utk setiap majlis..nikah, resepsi n bertandang..
selendang chiffon tu nurin beli sengaja utk di recycle ..utk nikah n resepsi sbb tu warna dia agak flexible.. susa payah cari tuh nk bg dia match ngn baju nikah n resepsi..kene cari warna tgh2..sbb nikah kaler cream, resepsi putih n silver..so? haa jenuh ler masa ni nk ejas tone kaler dlm pale otak..
crown hair band tu pun nurin beli sendiri tuh... n i tot of nk recycle..pakai masa resepsi n nikah..tgk kesesuaian sbb nurin mmg takmo pakai tiara..NO NO tiara..tp still abg mir anta gak tiara besau ehe...da agak dah...kalo nurin tak beli crown sendiri kompem kene pakai tiara besau tuh..(lupe lak nk amik gambanye)
bunga tangan pun..haaa kannn nasib baik nurin DIY sendiri..sebabnye depa p hantaq SATU JEEE??? da la tu BURUK lak tuh..sampai nk tangkap gamba pun tak lalu...huhuu betul2 lepas tangan punye..mentang2 la nurin tak amik make up dia..tp dr segi komitmen menyiapkan pelamin n bilik malam tu mmg dorang lulus..walaupun silap konsep..tp kesungguhan wat keje tu..lulus..bab yg ni..FAIL...!! lepas tangan..!
(yg utk nikah ni nurin sengaja tak sengaja smenanye sedondonkan ngn sampin nikah redz.. sengaja sbb nurin mmg pilih sendiri tone kaler ni siap planning awal 2 minggu lg da nk matchkan warna baju punye pasal...tp yg jd x sengaja tu sbb ahaha lupe..sampin redz tu dulu pun nurin ler yg pilih n belikan..mmg ler sah2 ikut warna fav nurin..ikut logic yg sama mcmana nk matchkan munge ngn baju kaler tuh..da sah2 jgk ler ter save by default dlm pale otak kan tone kaler nih..)
walaupun DIY hand bouquet nurin ni takde la lawo mana..tp at least betul2 mengikut apa yg nurin nak kan.. bole laa setakat utk menggembirakan hati sendiri.. ehehe lg pun puas ati extra sbb ni hasil keje tgn pertama nurin dr seni gubahan nih..! 1st time deko bunge nih..!
kasut...tentu2 la takde..sendiri sediakan..ehehe..
*opss punye kelam kabut sbb da lewat kan..so takde gambo baju lengkap atas bawah..tak sempat nk snap..ni pun kire ok aa nih eh..ehehe ;p
*gamba selingan...ni la abg sulung nurin..wali nurin...;)insiden teramik masa lebey nk touch up balik huhuuuuuu...kisahnye:
terus terang seminggu sblm majlis nurin da train otak nurin..twist it..! twist it..! bukan takat sedih bpk nurin da takde tp nurin sndiri semenanye tak pasti betul ke nurin nk kawin nih. (dugaan tunang) .so takut la kan kalo tetibe berlaku insiden pengantin ilang ke lari ke kan eheh...tu yg spjg bulan terakhir tambah2 lg minggu terakhir sblm majlis bila org asik tanye dup dap dup dap ke tak..
jawapan nurin TAK..! ops bukan TAK berdebar tp takde perasaan langsung..kosong zero.. n nurin berjaya tahan sampai detik2 akhir kecuali...stat nurin soang2 tak bole tdo sbb sakit2 badan tuh..haa time tuh mmg xleh elak.. sikit2 perasaan tu dtg..tp still nurin leh control lg..menten2..huhu
sampaiii laa masa sudah make up..n rombongan pengantin laki2 da sampai pun.. depa tgh bincang2 ape tah..still nurin leh control lg...walaupun perasaan tu semakin menekan sikit2 makin terasa mcm ade seribu jarum dlm hati nih...tp nurin still leh rileks lg.. cuma kene inhale exhale sikit jeh...
TETAPI...TIBA TIBA KANNNNNNNN...... wuuu....
tgh nurin mengontrol debar sambil buat2 lawak lg ngn jemah..tgh ketawa2 nih.. tetiba dari jauh sebalik pintu bilik nurin nampak mak datang laju....mata dia bergenang2...dia tak ckp ape pun.. dia terus dtg peluk n cium nurin..time nih..HOHOHOOOO...! segala yg nurin kawal..yg nurin dok twist2 tu ilang..! sekelip mata da banjir.. siap ckp mak jgn nangis skrg..." mak cuma ye ye..tak nangis..dia cium2 sambil nangis terus dia keluar...
pas mak kuar nurin makin banjir.. siap ckp " jemahh camne nii da nangiss...! " jemah lak..shuuhh sabar2 da dahh dahhh nt mekap ko luntur lom kering lg tuh...<--time ni kazen nurin p tdo kt bilik solat sbb penat kot drive jauh kan..dr putrajaya..
nurin cuba inhale exhale balik..cuba tahan air mata tu jatuh..cuba takmo nanes..rekod nih nanes depan org..hmm 2-3 minit hmmm agak tenang sikit...walaupun masih lg berlinang2 air mata tapi...
5minit lepas banjir sbb mak...tup tup..dengan gaya yg sama..mcm mak td..mata genang2 berkaca kaca..tp mulut kunci.. dr jauh dtg laju je terus peluk nurin...KAK ANI... haa kooo hambek..bukan takat banjir je..tsunami terus... berjurai2 air mata turun teresak2 nurin.. tp pastu kak ani pun cam mak kuar terus sbb tak tahan..
sempat nurin dengar kak ajim p ckp ngn kak ani
" da dah ko jgn masuk bilik lg..da dah kak ani kene jauh2 dulu..nt ucu tak bole berenti nanes"..
masa ni nurin da xleh control cemane twist pun exhale inhale pun..air mata berjurai2 kuar mcm hujan ... jemah da panik sbb maskara nye lum kering lg.. dia cuba tolong lap tp makin jd teruk..nurin ckp ngn dia jgn pakai tisu mmg la makin teruk kene pakai puff.. jemah : "ooo mana aku tau.."
kak ajim pun nurin tau dia kontrol tuh..tp dia ckp kt nurin
"da dah adik tenangkan pikiran kosongkan pikiran kosong kosong jgn pikir apa2 punn"
ye mmg nurin control sbb dlm rekod nurin masih leh ckp masa nanes2..nurin asik ckp cmne nih camne nihh da naness... masalahnye nurin sndiri tatau nape air mata takmo berenti.. tiap kali 3 wajah tu terlintas dlm otak nurin air mata laju teramat2..wajah2 tu ialah wajah mak, bapak nurin, n kak ani...
yg jemah asik ckp " nt dulu nurin sabar2 ko tahan dulu.. jgn pikir ape2 da makin teruk ni mekap ko" pastu dia cuba buat lawak..dia cerita pasal monyet n apa tah.. nurin tau dia nk nurin ketawa.. tu yg makin sayang tu ngn minah tuh..walaupun nurin takleh ketawa pun tp nurin tau niat dia tuh..
*time yg sama kt depan umah depa da stat susun2 hantaran dah..(hantaran dr belah pihak lelaki 9 dulang)pastu kak ajim ckp..takleh jadi ni kene kejut alid..emenjensi 911 nih..mau tak lg 5 minit nurin da nk kene bawak ke depan..then kak ajim kejutkan kazen nurin.. bila dia dtg dia ckp " ya Allah habiss rosak..." pastu dia ejas2.. " da xleh buat ape da nih abis da itam2 sme nih..." dia tepek2 lg pahtu dia ckp "kann tak pasal2 da jd smokey eyes.. seb baik cantik...hmm patut la asik pesan nk mekap nipis2 da plan nk nanes rupenye"...
wuuu ada ke...ketepek..! nurin pukul kazen nurin..aku tgh kritikal nanes xleh benti nih..dia ckp cenggitu.. mmg sedih ah.. even time kazen nurin touch up2 pun ejas2 pun air mata masih lg mengalir.. cousin nurin sabor je ejas.. bila sudah ejas.. nurin pejam mata dlm 5 seconds.. tarik napas dalam2... nurin kumpul sume kekuatan yg sisa2 tuh..pastu nurin tahan dlm dada..fuhh da mcm org nk p perang dah..

tp ni da tahap mcm ironman da kuar lampu merah.. tu je strenght yg tinggal.. mmg kene guna sebaiknye..pastu kak ajim n jemah bawak nurin ke depan.. jemah tukang bawakkan bunga tangan..nurin jln laju tak pandang kiri kanan.. mmg takmo pandang sbb takut nmpk muke mak, kak ani n plg utama takut terjeling gambo bapak nurin kt dinding...sampaikan bila adik2 ipo nurin suh jln pelan2 pun nurin bg peace je..rock tak rock ehehe siap dengo akak2 n makcik2 tu ketawa ehhehe..
dengo adik2 ipo nurin ckp : "uih lajunye dia jalan.."
nurin terus duduk kt alas nikah tuh.. mak aih kene ngadap tok kadi ke? da la duduk sebelah redz..perghh.. time ni tatau ape jenis perasaan..tapi...sungguh..dari awal proses nikah tuh dari awal tok kadi tu bg mukadimah ..sampai la ke doa..n ke hujung proses pernikahan tuh.. sikitttt pun nurin tak jeling ape lg pandang si redz..!

ngahahahaaa...jgn tny kenapa..tp agaknye mmg salah 1 dugaan tempoh tunang kami kot.. nurin punye GOYAH tuhhh....sampai saat2 terakhir.. sbb tu la nurin takmo pandang langsung muke redz..takut kot terpandang kang ade yg kes pengantin bangun lari masuk kete balik KL kang ahahaa...seyes ok...

bile tgk blk vid..br sme org pun pasan..mmg betul..nurin langsung tak angkat kepala n mata..serius abis..senyum pun tak... mau tak..kan td da ckp..da level iron man kuar lampu merah.. strenght yg last tu..kene fully utilize aaa..kang nanes kt depan tok kadi kang sape nk jawab? takpun kalo bgn p lari kang haa lg la haru...baik tunduk je huhuuehe...;p
memula tok kadi suh sain.. tanda persetujuan tanpa paksaan ehehee..then..yadaa yadaa..sampai la time nk akad...huu mmg kosong abis pale nurin..ati pun sama..da mengeras mcm iceberg..(itu terjadi secara semulajadi yeh..nurin tak sengaja pun) ok pe .. nurin rasa ni berkat doa nurin sepanjang tahun..nurin mintak segala urusan dipermudahkan.. upacara pernikahan , perkahwinan hidup selepas tu..hikmahnye bila tiba2 hati nurin terasa kebas..segalanye mmg lancar..laju je nurin sain...pastu...
dgn tak disuruh praktis dulu mcm biasa brlaku pd pengantin2 dijohor.. tok kadi tu p terus je proceed ke ijab dan kabul..dengan mas kahwinnye senaskah al quran....(pasai iwan ckp kalo nk gune mas kawin standard johor rm22.50 tunai..sekali beli stock aiskrim nurin je da abis huhuu..most important dia mahu lebih keberkatan disamping dia mahu sesuatu yg tak ternilai dgn wang ringgit..<--yee nurin tauu ;p )
tok kadi: redzuan bin ahmad..aku nikahkan dikau dengan nor...az.... binti ahmad dengan mas kahwinnye senaskah alquran...redzuan : aku terima nikah nor...azm..binti ahmad dgn mas kahiwinnye senaskah al quran...
zzapp..! teett..! sume org terus angkat tgn "Alhamdulillah..".terus baca doa... mmg masa ni nurin teringat setiap bait doa nurin lepas solat.. Allah swt betul2 permudahkan urusan kami.. nurin rasa tak sampai 2 minit pun nurin da jd isteri orang..sekelip mata..nk bgn lari pun mmg tak sempat punye eheheheee....;p
time tu tok kadi tiba2 ckp.. masa akad ni..syaitan menjerit2..kalah... and nurin..masih lg blur...mmg kosong sungguh tp nurin sedar setiap apa yg berlaku adalah realiti..huhhuhh...
then tok kadi suh redz sujud syukur kt situ jugak...tp dia request dia nk buat solat sunat terus..so kami bg dia ruang kejap solat sunat kt bilik nurin..
syahdu sungguh gamba yg kak ani amik nih..peberet nurin.. tak sia2 nurin deko bilik ni gune langsir nih ehee..k sambung blk.. pas solat sunat ade sikit lg penerangan ape tah da x ingat..tp ade kene baca akad bagi n terima mas kawin dr kedua belah pihak.. maknanye redz ada kene bc akad serah mas kawin.. nurin pulak kene baca akad terima..poonnn time ni lum pandang redz lg.. ponnnn jugak masih lg kosong asenye dlm dada n pikiran nurin nih.. yg nurin tau.. cepat je nurin bertindak balas.. diaorg suh baca nurin baca ..dorg suh ape nurin buat laju mcm spontan..
pastu baru stat upacara batal air sembahyang.. memula sarung rantai...huu terkelepet bulu mata nurin..punye laa...erk tatau nk ckp ape..
pastu redz sarungkan cincin ke jari manis nurin....
pastu nurin pulak sarungkan kt redz..siap ckp..uih tak muat..da gomok ke? ehehe
haa pastu kan ade tindakan refleks di luar sedar..sampai la ni nurin pikir lg...bila masanye nurin p capai tangan redz pastu laju je tunduk salam cium tangan dia??? huhuuuuu... tau2 nurin tgh cium tgn dia pastu dengo adik2 ipo nurin yg laki2 2 org tu suh lama sket..

yg herannye..bole pulak nurin dengo kata tuh..lama jugak la nurin stay..10 seconds okay.. tp sbb masa tu da waras blk nurin bunyik berapa lama daaaa.... then redz paham kan bini dia nih cmne..dia yg ckp..ok2 dah2.. br ler nurin bgn..
pastu biasanye pas salam suami cium dahi kan? haaaaa ehehee...dlm majlis kitoang situasi itu ditukar dgn satu tindakan refleks -rutin redz dr time tunang lg...dia tak cium dahi nurin...tapii....
dia pi CUBIIITTT pipi nurinn..!!! wohohoo.. time ni nurin terkejut okey.. spontan nurin pukul paha redz suh benti...tok kadi pun senyum2 simpul siap ckp "alala..manisnye tgh manis ..manis2..pasangan ni manis biar2..nt lama2 sikit da kawin tgk2 lg gamba masa nikah" ahahaha dia ckp biar2 sbb org2 kt tepi tu dok sibuk suh redz cium jugak2 dahi nurin ekeke...tp redz tak buat pun.. nurin tak bagi.. (err ehehe i know akan ada yg ckp ape daa rugi..tp realitinye perjanjian nurin n redz kami nk becinta ye ye o lepas kawin je..so time ni nurin mmg sangat seyes takmo di cium didepan sume org..seb bek dia tak buat ahak ahak)tp apa2 pun ni nk bgtau kt my dear husb.. "walaupun depa ckp rugi tak cium dahi masa batalkan air semayang..tp nurin nk ckp..kenangan mcm ni..nurin soang je dpt..kene cubit pipi masa batalkan wudu'.. n itu jauuuhh lebih manis dr ciuman di pipi..tenkiu dear ;) "
pas tu ada bacaan janji taklik..pastu..mengikut sistem pernikahan johor..ade upacara bacaan doa dr suami sambil pegang dahi isteri...
walaupun ade shashul2..tp hmm blur sungguh nurin masa nih eheee...tp mcm ade skit 1 selitan perasaan yg tatau nk ckp cemane masa proses baca doa pegang dahi nih..ha time ni goyah ke pe ragu ke yg sblm nikah td dah GONE..ha pastu ade upacara penyerahan tanggungjawab dr wali kepada suami..abg nurin baca sambil bergetar2 suara..tahan sendu..time ni hampir je lampu merah iron man nurin malap..tersentuh skit..tp kene kawal..lom leh lepas lg..sedihh...sbb da start terpandang2 muka bpk nurin..so kene tarik napas lg dalammmmmmm...!! jangan nanes duluuu...
pastu redz baca akad terima tanggungjawab..pastu redz peluk abg nurin...n sesudah tu majlis selesai.. n semenanye sblm penyerahan tanggung jawab.. abg nurin p dtg kt mak mintak restu dulu..syahdu suasana masa nih..kalo ikutkan ptt nye nurin da nanes dah..mcm masa noni n suzi nikah..mcm kawan2 nurin yg lain..tp tu laa..agaknye td terlebih tahan kn sisa2 kekuatan tu kt dada kot.. nurin tak nanes pun..baik masa lafaz nikah mau pun sepanjang proses...kosooongg je..mcm kak ajim suh kosongkan pikiran td..ha kan da terlebih kosong huhu
tapi...bila sudah je majlis/upacara..sbb yg plg dekat ngn nurin abg sulung nurin.. nurin salam peluk dia dulu..pastu..teruss carik mak..org lain kendian..time otw p kat mak je da hujan ribut petir dah..haa time ni da xyah tahan napas.. mmg tgk je muka mak automatik air mata laju..tu yg td nurin x pandang kiri kanan td....kannn betull...

lama nurin peluk mak..lebih kurang 5 minit..sampai makcik kt sebelah tu nanes tarik nurin peluk nurin..makcik tu kawan mak..pastu br nurin cari mak mentua nurin..salam2 akak2 ipo nurin paastuuu...
tu diaaa..nurin menuju ke cameragirl..my kakak ani...HUJAN lg ...hujan puas-puas..!! peluk kuat-kuat..!!
pastu nurin peluk erat2 kak ajim..dia kuar dr bilik..eh nyorok ke? dia pn nanes gak tp dia kontrol.. pastu nurin peluk erat2 jemah..pastu nurin p dapur carik akak2 nurin yg lain..salam makcik2 kawan2 mak kt dapur jgk..
settle sme ni da jam 12.30tghari mmg tak sempat nk posing2 dgn baju nikah..sudah nanes..cousin nurin suh p mandi sbb da sememeh.. nk mekap resepsi pulak.. tp smpt jgk la snap 1-2 keping kt pelamin..tp mmg sangat2 sekejap.. tak sempat... majlis resepsi stat serta merta..sanding stat kul 2ptg..
pastu masuk ke episod majlis resepsi n persandingan yg sungguh simple n comel..tp dlm episod ni nurin ade terrjelma dr sikit godzilla wah wahh msti sbb da sampai limit ah tuh ehehe..err ape2 pun episod resepsi next ah...yer..yang benar..si pantin pempuan:
♥'s
~nurin





2 comments:
auww, sedey..:(
ehe sedey time tu jeh..hehe
Post a Comment