nurin n redzuan kene libas lagi dengan dugaan2 kecil persiapan majlis....
cerita nya cenggini... actually soal wedd invitation card nurin tak pernah mention kt sini sebab nurin n redzuan da pun settlekan bab ni masa kitoang p pameran pengantin awal tahun ni... lama da settle.. ( i thought so..!)
pendek cerita nya.. masa kt pameran pengantin tuh...the discussion pasal kad itu saja.. sudah makan masa lebih kurang 2 jam..
(erm jap pikir balik... rasanya cam lebih..! ) why? sebab nurin nk pastikan kad itu memenuhi konsep baik dr segi warna, tulisan, susunan font, material n objek..mahupun dr segi saiz n lipatannya.. pendek cerita nya lagi.. memang betul2 detail laa.. almaklum laa.. brape lama daa nurin merangka2 design kad tu guna photoshop dalam kepala otak ni haaaa.. so bila sampai masa nk tempah mmg betul2 punya lahh...
after setel..tunggu punya tunggu..after few months kitoang follow up pulak sbb takde khabar...follow up punya follow up.. siap remind lg.. the result was.. ZERO progress...! WTH??? disebabkan nurin sendiri busy ngn tempahan sana sini.. maka nurin masih lg sabar.. sikit2 nurin da mula draft sendiri design.. tp x boleh terus design sbb nurin tatau exact saiz muka depan kad... so still bersabar... tp sabar itu punya had nya... last2 si redzuan yang da tak boleh sabar (ehehe herann) .. sbb macamana follow up pun the progress still zero..soo..
semalam.. dgn tatau pun mana lg kedai wat kad.. main belasah cari kt area2 jln sogo tuh.. pastu last2 kitoang jumpa 1 kedai kt pertama complex.. kami decide utk kensel saja tempahan kad asal dr abg tu and tempah yang lain kt situ jugak... and know what? mood nurin sudah ilang nk berdetail mcm mula2 dulu...lgpun da terrpenat pusing2.. so semalam mana yg nurin rasa elok dipandang n dipegang.. asal org paham isi kad.. asal dia simple n kemas.. kitoang belasah je tempah.. takde da detail2 discussion mcm kad jemputan yg asal aritu... smenanye the exact word is.. kad yang baru ditempah semalam TIADA LANGSUNG ciri-ciri kad asal hari tuh.. warna pun 360degree berbeza..! huhuuuu.. haru kan? kan? haruuuuu...! ishkk..! ishkk..!
then after tempah kad kat pertama complex...kitoang solat kt sogo .. time2 sale ni sempat mata terjeling2.. nmpk la de bantal2 high quality dijual murah.. so nurin belasah 3 include 1 gingko pillow yang bagus utk blood circulation.. then kitoang balik...tapi...
sangat lapar......!
baru ingat dr pagi nurin tak makan apa2.. redzuan pun sama.. tot of belasah air 2-3 bekas leh cover but..still soo damn hungry.. then redzuan ckp.. "takpe jom kita makan kt KL Tower..!"

so smpi sana dlm around 6.30pm.. booking ticket, buat RSVP utk dine kt restaurant Angkasa plus entry to view deck.. solat maghrib dulu.. pastu.. naik atas dlm kul 8.15pm..
kt atas tu baru teringat yang malam semalam ialah malam 'earth hour 2010'..! sebabnya? staf KL Tower kecoh2 kt atas tu lari2 n ckp kt sesama sndiri "eh KLCC da matikan lampu laaa.. matikan lampu..matikan lampu weiii...!" ahaha...

so... last night was fun.. seronok tgk earth hour dr atas tu..plus.. i eat like a monster..! ahaha.. masa naik ke restaurant Angkasa tu.. table kitoang still lg lom available still kene tunggu few minutes..seb bek ada mamat yg main piano & menyanyi dengan merdu kt situ...

so..sangat lapar jd apa saja didepan mata nurin kaut.. semua nurin nk rasa.. pendek citer nye nurin soang je ulang ailik 5-6kali utk ambil makanan ahahaa... x abis pun takpe.. we pay a lott so ikut ske ati la kan nk membazir ke pe..hihii...

anyway.. i love the raw oysters very2 much.. kebetulan masa 2nd round tu chef baru je keluarkan oysters tu.. so pendek citernye... sangat kenyang..sangat hepi..n sangat puas hati..!
*tapi kan...this guy aa mmg bukan spesies manusia makan buffet tau.. makan sangat sikit..! rugi-rugi.. not worth it utk duit yg dikeluarkan... tu pasal la nurin kene makan bersungguh2 semalam..kasi cover ahahaaa.. ;p apa2pun restaurant Angkasa ni mmg sesuai utk orang2 yang suka pada privacy n yang ingin mencari ketenangan..(+utk yg jenis SANGAT SUKA makan tentunyaa..) makan sambil tengok suasana seluruh KL.. its moving kan.. so selama mana kita makan sambil termenung pun.. its soooo sooothing..! macam makan sambil tgk kanvas hidup..
anyway...thanks a lott to my fiance..thank you so much for treating me like a princess..! cup..cup..! (kiss tu utk makanan tuh eh ahaha ;p)
yang kenyang
xoxo::
~nurinazmia

5 comments:
untungnya badan..dapat makan kat KL tower.. i tau mahal bapak giler kut kat situ.. untungnya dapat tunang yang poket tebal nih.. untung nya badaaannnnnn!...
ehehe ada ke.. manade poket dia tebal.. biasa2 je.. saje je dia nk try kutt.. nurin belasah je ehehee..
(^^,) lama nyer pp tak hupdate blog kamu berdua.. and akhernya, pp seronok sbb dapat baca banyakkkkkkk sangat entri.. yesss! hihi :))
how sweet incik pengat membelanja kamu gi kl tower.. best2!!!! tp pp tak suker oyster..lagi2 yg raw..awww... hikhik..
untuk cik nurin:
leh laa tambah B2B nyer wedding date kat tepi tuh.. tuk pp :))
waa..pipi da kembali..! haa bile tarikhnya? meh nkk tulis nih...
hehe... double of 12 :)wiiiiiiii~
Post a Comment