Friday, March 12, 2010

232. terima kasih.....:D



jumaat 12hb o3 2010..jam 12.35 tghari... di kafe B1 JPM Putrajaya....bersama sama aqilah, kak sal & kak ida....


(nurin -dlm hati: )
"mau makan...mau makan..lalalalalaaaa...." senyum2 sorang2
Click Me~
"ikan ke ayam? ikan ke ayam? ayam ke ikan? kee daging? errr xbole ikut napsu.. jimat2.."
sambil kaut ikan keli sambal.. kangkung goreng.. kuah asam pedas dlm tembikar...

pusing2 cedok air asam boi sendiri...(dalam hati : "lalalalaaaa..aih nape mood aku baik ni..lalalaaa") nk p bayo tp streeeeett..!! break..! pusing balik ..lupa nk amik kuah taucu td..
(dalam hati: alalallalaaaalaaaaa..ok now bayo..rini mkn xleh ikut napsu..kontrol2..
Click Me~
sambil tunjuk pinggan makanan ngn air kt adik cashier)

nurin: brape ye?

adik cashier :rm 5 kak..

nurin: ok..baru terkial2 nk korek purse....

adik cashier : eh ehhhhh..(sambil pegang dahi) aa akak.. makanan akak da ada org bayarkan dah.. akak x payah bayar..

nurin : haaaaaaaahh??????! ternganga panjang...katup balik.. err abis air ni?

adik cashier : dah jugak.. *senyum...

nurin: "haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa???!

adik cashier : betul kak.. dia da bayarkan semua..
(sambil tu org2 yg beratur kt tepi semua da ketawa)

nurin: betul ke? x salah orgke? sape???? sape??? (toleh kanan dan kiri)

adik cashier : betul kak.. abang yang..ermmmm (sambil cari2 ..tp x jumpa).. errrk abang yg pakai baju melayu warna purple td..

nurin : haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa???! sape tu?? (org2 kt tepi gelak makin jelas)

adik cashier : eheh..betul kak dia yg bayar...*senyum...

nurin: err aa camtu terima kasih ye...*sambil ke tepi amik fork n spoon sambil bisik soang2..aih mcm x caye pulak....

adik cashier : caye lah kak...(sambil org2 td kt tepi tu makin ketawa)

nurin : (dlm hati) aih..dengo pulak dia....

**
then nurin makan... sambil mkn tercari2 gak.. mcm jumpa org tu..tp malang.. nurin x pakai spek mahupun lense.. totally KABUR ahahahaa.. xnmpk..tp mmg 110% sure kitoang x kenal..

**
ngap ngap ngapppp...! sambil dengar kawan borak (dlm hati: aih comel tul kek tu.. Click Me~
sambil tgk kek coklat kt meja hidang.. sbb rini duit lunch selamat td..leh la guna wat beli kek..-fyi b4 ni nurin xnah beli kek tu sbb nurin rasa harga dia x munasabah..tp sbb duit makan td x guna..so....)



**
nurin amik poliesterient pahtu amik sepotong je.. sbb harga x munasabah so xmo amik byk2.. just amik utk rasa.. then mau pi bayar...

belum pun sempat cecah kaunter cashier..
adik cashier : ehhh kak.. xpayah bayar.. abg tu da bayarkan semua utk akak ..(sambil wat gaya tangan polis traffic suh stop..)

nurin : hhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....??? ini pun???!
adik cashier : iye kak....* senyum...

nurin : lepas pesan suh sampaikan terima kasih..nurin berlalu...(dlm hati : haihhh kalo aku tau makan pree tadi takde la aku kontrol2.. belasah je sme.. amik kek lebih sket...nk patah balik segan lak..hohooo )

nota kaki nye : walaupun nurin ase kebarangkalian mamat yg belanja nurin td tu utk baca blog ini ialah.. 0.00000000000000001% tp manala tau if terjadi kan...
just nk cakap..

"you ooo you... thanks yeh...! susa2 jeeee... bab rezeki ni mmg nurin x tolak..."
Click Me~
eheheeeeeeeee....

2 comments:

Erika Anuey said...

puyooo!!!!

cayalah nurin..org lawo sgt sampe ramai org yg nk blanjer..haha. berpeluh hidung pengat!

*~*nurin*~* said...

ahahaa..ada ke...tp seronok la rupenye perasaan makan pree nih.. plus2 pree yg seprais camnih..

pengat berpeluh idung ke? ahaha x)