Wednesday, March 10, 2010

231. wedd diary -sudah di amik

kt entry ini nurin ada bgtau kain utk nikah sudah dihantar utk dijadikan baju kan?
ok.. masa nurin kt sabah tunang nurin yg comel caring maring n sentiasa alert itu (hihi0HOHoo puji ada makna niii) p amikkan baju nikah nurin kt butik... so nk note kt sini.. baju nikah sudah dituntut pd 6hb 03 2010..


smenanye nurin mmg xmo reveal2 ni.. b4 ni pon manade reveal pape sgt.. tp xpe.. demi mencomelkan blog / wedding diary nurin.. supaya menjadi bingkisan kenang- kenangan nurin di masa depan.. serta memenuhi ruang kosong yg tgh aktif dlm otak kamu2 yg curious tuh...nurin tampal sket laaa baju nikah nurin... sblm tu.. meh le ramai2 bayangkan n teka baju nurin tu cmne...


*


**


adakah begini?

*


*


atau....begini?


*


*


mungkin juga...begini??



*


*

*

eh? begini kutttt...!


*



*


*


errr..macam ini mungkin?

atau ini?


*


*



*

whooopppsss.....!!!! stop enjin imaginasi anda....! break breakkk....! slow down pastu break pleasee... terbabas nt... alaaa bukan nurin tatau.. kite2 especially kaum hawa ni kalo bab suh imaginasi baju2 pernikahan ni mmg x terbatas... hebat n sangat tinggi....berangan pree apee ehehe...



tapi....




jangan tinggi2 sangat nt kuciwa.....sebabnye?

*
*
*
*
*
*
sebab... cemane pun nurin berangan nk jd vouge pun... cemana tinggi berangan pun.. tp bila di realiti...nurin tetap selesa pd kesederhanaan... bukan hanya pd majlis pernikahan nurin.. tp dlm sehari2 pn.. kalo nk ditepek kt badan.. nurin lebih ske pd sesuatu yg simple tp manis atau elegant... nurin mmg tidak vouge.. n i'm NOT a hottie..

nurin tau ramai yg berpegang pd kawin hanya sekali time ni la nk vouge2 n tampil sebaik mungkin... tp nurin tetap pecaya biarlah nurin menjadi diri sendiri saja sewaktu majlis akad mahupun resepsi nurin... mungkin terdengar spt seorg yg takut mengambil risiko n terlekat pd Zon selesa .. iye mungkin??? tp sbb nurin tau sehari2 nurin sangat selesa samada tampil secara

1. kasual & rileks... atau

2. simple tapi manis... atau

3.simple tapi elegant..

ini-ini lah dia zon selesa nurin...kalo sekali tgk pun da tau.. 2 out of 3 tu perkataan simple mesti ada...jadinya.. untuk pernikahan nanti nurin tetap memilih di antara option2 itu saja... jadinya nurin memilih option yg ke-2...

tiada yg vouge...

tiada yg mewah...

tentu la tidak HOTssss...!

cuma sehelai pakaian yg polos n sederhana...

ini lah dia....




cuma sehelai baju kurung biasa.... Click Me~
(manik or beads pun x tampal lg... tatau la nk tepek ke idak ni eheh..)


4 comments:

Iera said...

walaupun cuma baju kurung biasa..tp ia ttp cantik..kak iera dh blh bayangkan baju nurin tu..simple tp nice..

*~*nurin*~* said...

hihi..tenkiu akak.. mmg simple je.. nurin takmo if lelebih sgt nt nurin segan, if segan nt nurin x selesa, if x selesa nt nurin x konpiden tu yg biasa2 je..ehe

Erika Anuey said...

hehe...up untuk aper yu hagaknyer ! ahaha

*~*nurin*~* said...

ahaha..up ape?