jd bila berlaku dlm proses persiapan nurin jugak.. kejutan tu xbape mengejutkan.. sbb nurin mmg da bersedia.. plus2.. b4 ni mcm2 jenis gaya kejutan da dpt pun kan... so ape dia isu kejutan kali ni?
haaaaaaaaaaaaaaa.... em.. xtau cmne nk detailkan.. tp pointnye..skrg i have no more wedding planner.. so skrg ada mende nurin kene buat sndiri.. sbb nya?
sbb aritu masa appoinment dgn si nok nurin tu.. br ler tau.. share partner dia terbuat kesilapan teknikal semasa lock tarikh.. dorg terjeling2 sesama sendiri pas sedar kesilapan teknikal tuh.. 'terima kasih' byk laaa..p lock another wedding (dewan) pd tarikh yg sama yeh..wuu.. tp nurin mmg malas nk berdrama sgt since nok tu baik cuma kesilapan tarikh tu buat nurin pk.. xmo ah org yg xleh bg full commitment..malas nk ber-sakit hati.. nurin tuka plan.. just amik bridal dia cam biasa.. but not a wedding planner services..lgpn bukan sume nurin tolak kt another pengantin tuh.. nurin still nak nok uruskan sebahagian utk nurin..cuma x full commitment laa.. pikir2 balik.. xpe kutt.. bila byk yg DIY maka byk yg dia kene top up n ganti.. since perjanjiannye dia da x brape nk tepati kan..
jdnye.. skrg..instead of nurin x perlu pikir kan apa2.. now da kene pikir.. ada bbrp mende yg nurin nk DIY.. salah 1 nye.. munge tangan (both solemnization & reception).. white shoes (saje..) .. sedikit dekorasi bilik..(nurin tambah2 je), ..sedikit accesories yg nurin inginkan such as gelang kaki ke pe.. cake.. pe lg ek.. lom pikir ahaha.. setakat ni nurin cuma terpikir pasal munge tgn.. mlm td da mula survey2 cari idea n belajo buat..
so pointnye.. nt if koang tgk bunga tgn nurin 'unik' lain mcm je.. jgn tersedak2 pulak yeh ahahaaa.. pikir2 lg.. memandangkan nurin masih lg kempunan nk deko sndiri barang hantaran nurin...bagus jugak ada menda kene DIY nih.. at least merasa la jugak nurin nk deko2 sndiri ke ape utk majlis sndiri... ( sempena akak nurin da excited sgt2 dr sblm nurin tunang pun lg nk deko hantaran kawin nurin...) so nurin mengalah lah.. bg je dia chance deko n buat cmne dia nak.. bagus kan nurin? asik mengalah je hehehe.. tp smenanye bukan mengalah apa.. cuma nurin nk sume org gembira.. ni cara nurin nk menyebarkan n bg sama rata kegembiraan tu.. takkan nk syok sendiri pulak kan.. lgpn majlis baik biarla mood nye pun baik.. xpyh la nk di sulam2 ngn ke-tak puas-an hati ke apa..
tp se-tak kisah nurin.. masih ada skit2 detail yg nurin xmo tolerate..sederhana..sederhana juga tp nurin still xleh lawan kadar x kisah bespen nurin si noni...ahahahaa....
tp bilik biru.. hantaran putih coklat...langsir peach & yg tak teramik gamba.. meja beradab kuning diraja.. termasuk arc flower kuning putih..colourful...
bila nurin tnye.. ko mmg sengaja ke non? jawapan dia ringkas.. "xlah.. aku sibuk..aku cuma blk kota p bridal utk fitting n pilih pelamin je..tu pun dlm gambo patutnye ijo putih tp ni jadi lain..yg lain2 adik n fam aku uruskan.. kan tema aku belasah la labu eheheeeee" (sambil senyum lebar comel yg selalu wat nurin terangkat kening sebelah n x terkata apa2 tiap kali dia wat muke camtu)... seb bek la ko lawo non.. ko belasah la labu pun.. org x perasan pun tema ko colourful, org tgk n fokus kt ko je ahahaa...
(majlis nurin?? hmm tatau la apa jd nt..moga2 lancar amin)

2 comments:
haha..samela kita nanti. main belasah jerlah kan!! hahahah
aha a'ah.. belasah je laa..janji jalan n lancar.. tp tul ke sis nk belasah je nih? cam x caye jee
Post a Comment