kalo sekali dua..its acceptable.. tp kalo sampai 3 kali pun asik tak dapat2.. tu memang tak boleh diterima dek akal..maka berlaku lah LITAR PINTASSS dalam kapla hotak nurin..!! (aritu redzuan yg litar pintas..kali ni nurin pulak..tp seratus kali ganda dr yg redzuan biasa kene) silap kt mana? kecuaian dlm mengumpul maklumat atau kecuaian dlm membuat perancangan?
kalau kali pertama & kedua nurin boleh terima alasan kesilapan dlm maklumat.. tapi kalau kali ke-3 pun gagaaaallll.... otak nurin mmg tak boleh terima alasan pertama td.. ni mesti sebab KECUAIAN...PERANCANGAN YANG TAK SISTEMATIk..SEMBRONO...!!!
cam biasa.. bila da berlaku short circuit dlm otak..biasanya nurin akan bertukar jadi mutant atau robot.. td ni da bertukar jd robot..perasaan pun hilang sume plan pun x jalan.. veil ke mana.. wedd invitation card kemane... meluap2 asap eletrik tu dlm kepala ..ngoonggg..!! ngoongg..!! zzrkkkzzzkkhh...!!! pshhhhh...!! maka takde tempat lain la nurin lampiaskan kemarahan ..sape lg..kalo tak si redzuan..(smenanye tatau nk sembur kt sape belasah je laa...) . sape suh main plan tak tgk betul2.. nurin pun satu.. dalam kepala cuma fokus pasal job editing..job editing..dateline..dateline.. byk nk kene siapkan sblm april.. so pala otak nurin x amik port pasal plan nk buat saringan hiv tuh.. just ikut... go with the flow... xsimpan apa2 maklumat dalam kepala..main ikuuut jeee..now apa sudah jadi???? ha? ha???? huhuhhhh...! padan muka nurin...!
nurin sudah bengang... tak hingin nk jejak kaki ke klinik kt shah alam tuh lagi.. huhuhh kali ni biar nurin yang uruskan pulak.. kalo sume banyak songeh jugak.. haaa jangann sammpaaiiiii...jangan sampaiiiiii......nurin balik johor p HSI time2 tu jugak suh kak ani je buatkan saringan HIV tuh...! huuuhhh..!!!!!
::huhuuh cam gini rupanya rasa kene sindrom 'jangan sammmpaiiii.." sis anuey tuh.. wuuu huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bengangnyeeee...!!!!!
p/s: anyway tgh hangin2 ni td 1 of my colleague tegur..asal online je.. nama nurin pun online..online je ada nurin..online je ada nurin.. ada nurin je online... cam xde keje lain selain ngadap fb.. perli ke? HELLLOOOO.... da tentunye umah saya ada wireless tentu la online .. tp bkn ngadap sepanjang masa.. kan ke yahoo ada msg alert.. tu ler masa nya nurin tau bila nk respon ke hape.. i did not even on my yahoo messenger sbb nurin tengah BUSY wat koje maaa... xde masa layan chatting.. kt opis i online sbb mmg patut online.. kt umah i online sbb wat keje editing soang2 dlm umah boleh mati otak woo kalo x socialize .. at least dlm fb pun ok.. ape daaa.. mcm la kalo nurin online pc u meletup... tak suke remove je nurin dr friend list tuh.. tak suruh pun tahan sakit mata tgk icon online nurin tengah sengih2...wuuu..!


yang...zzzerkhkhrkkhh..!
xoxo::
~nurinazmia


3 comments:
hehe sabar2..biarkan mereka..nurin xminta duit diorangkan nk bayar bil eletrik kan
haha.. kan.. jgn sampaiiii!!!!
akak -ahaha tul tu kak mira..tul tul..ehe
sis anuey - jangkit aa sindrom tuh..!
Post a Comment