while watching storm rider kt u-tube td.. (review kali ke -100 ahaha)..feel like urmm.. nk tgk ah.. just checking.. sbb ptg td da cecah ke angka 7743..then maghrib 7766.. and...rupenye me also the 7777 viewer..! ahaha..tergezutt i.. so the present goes to me myself lah..da nurin sndiri yg capture kan..kuikui..
apa2 pun.. am happy, n thankful to all 14 kawan2 yg follow this blog... its kak eira, madihah, fifi, nur ain, de' niza, yusoff, eyra-rizal, are-um, ky, chilabey's, iladellarossa, lanun_timor, dalillah, leftenan_313_otai, & nurul a.k.a nik..
maceh sangat2.. smenanye masa nurin wat blog ni, rahsia2, segan2.. sbb nurin main hentam je menulis disini..sekadar platform melepaskan idea n perasaan.. x sangka pun ada org nk baca.. n smenanye x expect pun ada org leh follow hu..tu pasal la nurin br kuarkan follower gadget tu bln 6 lepas kalo x silap.. after almost 2 years..tu pun sekadar letak tanpa apa2 expectation..so walaupun cuma 14 org tp tu pun da kategori heran teramat da nurin smenanye akaka.. so toche2..xiexie..arigato..
and..last but not least.. rasa terima kasih ni jugak ditujukan utk all silence followers.. nurin tau sbb smenanye yg silence followers ni la yg lebey kerap update ngn perkembangan nurin, termasukla itu incik redzuan.. mcm la nurin tatau kannn.. mech_dan, pidah, sis anuy, n si pengikut2 misteri yg selalu bertanya perkembangan n hidup nurin disebalik tabir tuh.. yg kem2 email bgtau ingin melihat bgaimana nurin lead hidup nurin & mengharapkan kebahagian nurin walau sekadar dr jauh tuh..sape2 pun kalian.. nurin ucapkan terima kasih.. terima kasih jd kawan nurin n atas sume doa n harapan itu.. macehh sangat.. jugak kt sape2 je la yg men singgah2 sini nih tp nurin x tertulis nama2 nya tu..tentiu2..
wahh..mcm ucapan dpt anugerah..ahaha


2 comments:
sy terharu...name sy di situ...nak nanges~~tisu plizz...hehe...
ahahah adeh..kuang gula asam ashin tul akakakaaaaa... bule2..satu katon tisu aku bg ehehe...
Post a Comment