huhuu... orang lain carik yg beso2 dulu..pelamin ke theme ke baju ke..etc etc..
*
nurin?
*
*
dah mmg bab2 gambo2 n editing ni selalu ada dlm pale otak..
maka bab fotog dulu laa yg ter-high-light dlm pale..
so far...
our official fotog da pun disenarai pendek.. n seems like
already have the chosen 1 pun..
imported dr sini.. ( nk carik kt johor semata payah kemain..bape kali je laa dpt blk sana kan)
nurin gamble je pilih fotog (pemilik gamba dibawah ini) <--nama sebenar dia akan di reveal setelah segalanye setel.. sekali harung senang..
kenapa gamble? sbb.. faktor pemilihan nurin bukan la berdasarkan dr gambo2 portfolio wedding dia.. (skit je portfolio wedding yg dia tunjuk) tetapi.. dr keseluruhan gamba2 yg dia amik.. setelah di teliti2..artwork2 bombastic dia more to something yg outdoor n spontaneous..
pastu..tgk dia leh amik gambo bulan se-clear ini..ape tande tuh? tu tanda lense dia power maaa hihihi..
n nurin sengaja pilih mereka2 yg mpunyai deria sensitif utk sesuatu yg spontaneous kerana:
1. nurin mmg ske gambo2 yg natural..xde nk pose buat2 sgt..
2. sesuatu yg spontan itu jauh lebih artistik n hidup...
3. nurin nk bila tgk balik gamba2 tuh 50thn akan dtg (kalo da innalillah pun..cicit2 kan insya-Allah ade).. masih terasa lg aura suasana majlis tuh..
4. reason2 nye akan ditulis dgn lebey detail lg pd entry theme majlis akan dtg huihuii..
**oleh sbb itu lah nurin perlukan seseorg yg begitu alert dgn saat2 istimewa n spontan.. i hope i can count on u..OP..gile gamble abis nih..
apa2 pun still under discussion.. briefing ttg fokus moment yg nurin nk & downpayment 30% of total akan diselesaikan setelah hitam putihnye pun selesai.. okeh?
so...
so...
*official fotographer - checked..!!
1oth dec 2009


4 comments:
k.iera ada sorang member tnggl kat johor.. kira member rpt jugak la..
nurin search webs dia : http://studiopages.net
owh yeke kak? emmok tuh..tp xpe nurin da hire da pun OP ni tu sbb tulis checked tuh hihiii..
klau dia tersenarai dlm nurin pnya OP tu..dan dia yg nurin pilih..mesti cpt k.iera org 1st sampai ms wedding nurin..:)p
wahh tul ke kak?? aaaa sayannggnyeee ngn akak...muah muahh.. aa tu la mmg da setel deal pun da.. official da tuh..
Post a Comment