pukul 2.44 pagi skrg..sok keje pagi kene bangun kul 5am.. baru sudah kemas2 barang yg nk di bawak balik johor, br sudah solat... n now sdg standby nk gol..mata da kecit da tp sebelum tidur nak tulis ini....
ya.. skrg saya mmg sudah berubah... so sorry to whomever it may concern.. sape2 td yg rasa nurin ada buat salah.. nurin mintak maap.. sudah diberitahu dlm entry yg ini .. skrg tgh mode malas bercakap.. malas argue ..malas respond n what so ever..
sometimes nurin tau mmg tak patut.. nurin tau itu sangat2 tak baik..jahat, takde perikemanusiaan..blabla... tapi..yep yep.. selain nurin malas nk byk cakap...i need time alone..rimas bila ada byk soalan, rimas bila kene berkomitmen.. dlm time cenggini.. jaga hati orang pun nurin kategorikan dlm berkomitmen yeh.. bila kita dengan someone takkan nk terus menerus jd patung kan.. msti kene ada ckp2 skit ke layan2 ke , respon2 sket kan.. ha actually itu pun nurin tengah malas..

orait? takyah tanya kenapa, nurin pun tak pasti kenapa.. just im sorry.. n gimme time n SPACE..
allignment mood harus saya betul kan sebelum menjelang bulan 6..kalo tak semuanya bisa hancur.. so thats it..till then...
♥'s...:
~nurin~
ya.. skrg saya mmg sudah berubah... so sorry to whomever it may concern.. sape2 td yg rasa nurin ada buat salah.. nurin mintak maap.. sudah diberitahu dlm entry yg ini .. skrg tgh mode malas bercakap.. malas argue ..malas respond n what so ever..
sometimes nurin tau mmg tak patut.. nurin tau itu sangat2 tak baik..jahat, takde perikemanusiaan..blabla... tapi..yep yep.. selain nurin malas nk byk cakap...i need time alone..rimas bila ada byk soalan, rimas bila kene berkomitmen.. dlm time cenggini.. jaga hati orang pun nurin kategorikan dlm berkomitmen yeh.. bila kita dengan someone takkan nk terus menerus jd patung kan.. msti kene ada ckp2 skit ke layan2 ke , respon2 sket kan.. ha actually itu pun nurin tengah malas..

orait? takyah tanya kenapa, nurin pun tak pasti kenapa.. just im sorry.. n gimme time n SPACE..
allignment mood harus saya betul kan sebelum menjelang bulan 6..kalo tak semuanya bisa hancur.. so thats it..till then...
♥'s...:
~nurin~
No comments:
Post a Comment