Tuesday, April 20, 2010

258. penat edisi ke-2



hmm ... walaupun nurin tau nurin baca blog ni sorang2.. tp bagusnye ada mende ni.. perkara2 yg selalu terjerit2 kt hati nurin leh tampal kt sini..then i can let go n lega...

ah..! owh ya..! disebabkan nurin da penat.. maknanya nurin da mula malas nk bukak mulut... bila malas nk bukak mulut.. nurin akan diam la kan? walaupun ada mende2 yg terjerit2.. dlm hati ni.. masalahnya nurin da penat.. n kata lain lagi da malas... so ape nurin buat?

*no argument..

*no talk back...

*no self- defense...

*or what so ever....

*damn CRAZY M.A.L.A.S..... nk bercakap pun malas...(include YM)

jadi nya.. pd sapa2 yg banyak cengkadak ke.. byk hal ke.. or issue ke.. baik dr secara langsung or tak langsung..samada kesilapan tu dr pihak sana sendiri, or dr pihak nurin.. atau dr pihak ke-dua2 nya... nurin anggap..

ok..! what ever... tuding jari sape salah ke tuding sudu ke ape ke.. nurin takmo layan... walaupun takmo layan dr segi itu tapi ruang utk berbincang utk kelancaran satu2 perkara tu still terbukak luas, if anything hit ur mind..please come direct to me n ask it nicely.. kalo komplen belakang nurin tak amik pusing...sape suruh?

cumanya...nurin akan proceed, mana2 yg jd tanggungjawab nurin, nurin akan selesaikan.. n any deal yg tertangguh nurin akan siapkan apa2 je bahagian nurin FOC.. no charge.. tak berkira..

sebenarnya bukan tanak berkira tapi...


da MALAS nk berkira... so if ada apa2..for the rest just use your HUMAN commonsensical ...


...and.. sila baca ini dengan perasaan yang tenang.. nurin tak emo pun..takde kaitan ngn emo ke nimo ke..nemo ke... k? daaa...



your truthfully:

the super lazy girl..

No comments: