nurin tau ada byk channel radio yang menyajikan lagu2 terkini..lagu2 hebat yang ditunggu2 org.. TAPI...
reason nurin tiap kali bukak radio selalu nya cuma
1. dengar waktu solat, azan yg berkumandang..
2. just untuk meneutralkan telinga sesekali if cd2 nurin da puas dimainkan...
(masa tu agak lama x dengar radio sbb nurin lebih suka dengar koleksi2 cd nurin-sbb nurin rasa DJ-DJ muda2 skrg ni kuat merapu..huhu)
tp ada 1 hari... hati nurin sugul.. i was not able to smile for the whole night..then balik dr kerja(shift mlm)..masuk kereta...start enjin...pasang ekon...tarik napas turun napas sorg2.. u know kan kalo org cam ade tekanan tu kan dia selau wat tarik napas hembus nafas tu kan..seolah2 cuba menghembus keluar beban dihati tu...but still .. i wasn't relieved.. then tiba2 terasa nak tekan 'ON' pd radio..... ..kebetulan sedang riuh pagi di-era... after few minuntes dengar.. amazingly nurin starting utk tersenyum2 dan akhir nye laugh out loud sorang2 dlm kereta.. mengantuk hilang, sedih pun terlupa sekejap... and since that.. nurin cuma pilih utk dengar radio bila masa pak nil & din beramboi keudara.. mcm sesuatu yg remeh tp sebenarnya bila mendengar pak nil sendiri tertawa beria-ia sewaktu din sedang bercakap..buat hati kita ikut tersenyum...apetah lg bila dengar setiap celoteh din beramboi.. sampai kan kadang2 walau mengantuk macamana pun & da sampai rumah pun.. tp nurin sanggup duduk diam dulu dlm kereta semata2 nk dengar abis celoteh mereka...nurin mcm addicted nk ketawa terbahak2 sorang2 huhuu..its soo relieving..

lately bila dengar riuh pagi nurin ada rasa sesuatu yg tak kena sbb pak nil cuma ulang2 drama sebabak n sawancara yang lama2 berulang-ulang.. nurin sangka pak din bercuti semata..sampai la bila terbaca status jehan miskin yg minta bantuan org ramai utk dermakan darah jenis 'O' a.s.a.p ke hospital selayang kelmarin... ...
and td sumber dari fahrin ahmad, afdlin shauki , remy ishak & pak nil sendiri.. jam 12.30am jumaat 2 april 2010 .. din beramboi di umumkan telah pulang ke rahmatullah.. :(
reason nurin tiap kali bukak radio selalu nya cuma
1. dengar waktu solat, azan yg berkumandang..
2. just untuk meneutralkan telinga sesekali if cd2 nurin da puas dimainkan...
(masa tu agak lama x dengar radio sbb nurin lebih suka dengar koleksi2 cd nurin-sbb nurin rasa DJ-DJ muda2 skrg ni kuat merapu..huhu)
tp ada 1 hari... hati nurin sugul.. i was not able to smile for the whole night..then balik dr kerja(shift mlm)..masuk kereta...start enjin...pasang ekon...tarik napas turun napas sorg2.. u know kan kalo org cam ade tekanan tu kan dia selau wat tarik napas hembus nafas tu kan..seolah2 cuba menghembus keluar beban dihati tu...but still .. i wasn't relieved.. then tiba2 terasa nak tekan 'ON' pd radio..... ..kebetulan sedang riuh pagi di-era... after few minuntes dengar.. amazingly nurin starting utk tersenyum2 dan akhir nye laugh out loud sorang2 dlm kereta.. mengantuk hilang, sedih pun terlupa sekejap... and since that.. nurin cuma pilih utk dengar radio bila masa pak nil & din beramboi keudara.. mcm sesuatu yg remeh tp sebenarnya bila mendengar pak nil sendiri tertawa beria-ia sewaktu din sedang bercakap..buat hati kita ikut tersenyum...apetah lg bila dengar setiap celoteh din beramboi.. sampai kan kadang2 walau mengantuk macamana pun & da sampai rumah pun.. tp nurin sanggup duduk diam dulu dlm kereta semata2 nk dengar abis celoteh mereka...nurin mcm addicted nk ketawa terbahak2 sorang2 huhuu..its soo relieving..

lately bila dengar riuh pagi nurin ada rasa sesuatu yg tak kena sbb pak nil cuma ulang2 drama sebabak n sawancara yang lama2 berulang-ulang.. nurin sangka pak din bercuti semata..sampai la bila terbaca status jehan miskin yg minta bantuan org ramai utk dermakan darah jenis 'O' a.s.a.p ke hospital selayang kelmarin... ...
and td sumber dari fahrin ahmad, afdlin shauki , remy ishak & pak nil sendiri.. jam 12.30am jumaat 2 april 2010 .. din beramboi di umumkan telah pulang ke rahmatullah.. :(
*
*
they both shared with us life's best medicine....& he filled our day with laugh.. he spread the joy instantly in our heart... i'll definitely missed him .....*
Al-fatihah buat meor ahmad fuad b.meor badri
(din beramboi)
*
*
*
dia mengisi hari2 kita dengan keriangan.. bila dia di ambil pergi kesunyian nya terasa walau hakikatnya kita tak mengenali nya secara peribadi... besar effect orang2 periang ni yeh?? mcm nurin exaggerate kan? tp ini jujur dr hati nurin nih... bebetul sedih nihh..! istt..!
yang takkan excited lagi bukak radio pagi2..
;(
~nurin azmia
yang takkan excited lagi bukak radio pagi2..
;(
~nurin azmia
No comments:
Post a Comment