merapu ni kadang2 boleh melegakan hati yang weng2.. so ni nurin nk merapu ikhlas ..:p
owh nurin tau jugak..akan ada org ckp..gediknye da nk jadi bini org tp tulis mende2 mcm nih lagi..
owh saya tak peduli..not yet a wife anyway.. wife to be..so masih boleh lagi..;p
lgpn saya tau tunang saya tak begitu keanak- anakan mcm saya
so dia takkannye nak cemburu tanpa alasan yg munasabah..lgpun dia mmg tau perangai huduh nurin yg 1 nih huhu..
kalau anda rasa mcm nk muntah dgn entry2 dalam blog ini..sila tekan tab pangkah merah kt penjuru atas kanan page ini.. if u insist to keep on reading u read it on ur own risk.. nurin mmg suke tulis ikut suke ati nurin.. sbb ni tmpt nurin nk catit2 mende2 yg terlintas dlm pala otak nurin..
smenanye teringat mende ni...
ehehe mmg x lawa nurin tau.. tp ade sbb nk citer nih.. yg lukisan belah kiri tuh.(gambo 1). nurin lukis masa form 4..
yg belah kanan (gambo 2) tu either nurin lukis masa abis belaja dr uni atau masa nurin keje kt semenyih kalo x silap..
time nurin lukis 2 mende ni nurin tgh bosan.. and kebetulan masa nurin lukis mende ni nurin tengah single.. yg belah kiri tu..time tengah anti ngn org becinta monyet.. yg kanan (gambo2) tuh.. time hati tgh kering pas patah berderai2.. so conclusion nye time nurin lukis 2 gambo ni.. no bias at all.. tade kene mengena ngn sape2 walaupun iras2 muka ex-ex nurin.. TAKDE..!
nurin masih ingt dengan jelas..
gambo 1 : nurin lukis sebelah kak ani..fyi kak ani sgt terer melukis potret masa tu dia lukis gambo hero cave of golden roses tak silap.. so nurin pun sibuk2 nak melukis jugak.. adik kecik laa katakan..ape kakak buat sme nurin nak buat...nurin ckp..nurin cuba lukiskan ciri2 lelaki yg nurin suke jugak.. so jadi la cenggituu...
gambo 2 : biasak aa ati tgh kering.. suka2 nak lukis.. sama niatnya mcm gambo 1.. cuma yg ni lain sikit.. nurin lukis sbb nurin berangan.. pas ni kalo dpt boipen i nak yg mcmni mcm tu.. so lukis aa ciri2 yg nurin berangankan...
huehuehue tulisan utk hiburan semata2..walaupun malu jugak la pecahka rahsia ni..
smenanye taste nurin mmg tak lari jauh dr zaman form 4 smpi la da beso..
ciri2 muka bersih n rambut kemas ..sbb nurin suka orang yg menjaga & menghargai diri dia,
spekie - nurin suka orang yg bijak, intelligent, matang dlm decision jugak.. spek kan simbol org yg bijak. ada kelas nya yg tersendiri spekie tak berbingkai nih ehehe...(pd nurin laaa...)
then gambo no-2 tuh.. tgk nurin sengaja lukiskan baju cenggitu.. sbb dlm masa yg sama walaupun org tu sangat berkaliber dia msti seimbang jugak..kene ada nakal2 comel dia jugak nurin suke ngn org laki2 yg kasual rileks camtuh.. if dia pilih pakaian camtu biasanya dia ada karakter2 yg nurin suke tu.. x reti nk explain.. hati nurin soang je paham ahaha..
pastu rambut tuh.. tgk siap lukis cenggitu.. sbb dr dulu tu la rambut peberet nurin....
gambo(1) belah kiri tu masa tu nurin lom reti lukis rambut lagi..
so tang rambut valid kt gambo no- 2..
mata jenis yg redup2 bulat tp ujung ada sepet2 kebawah sikit..
sekali kan baru la nurin perasan....
cak..!
-dari rambut-baju-gaya-karakter (dlm muvi2 nilaa)- most important the smile & the eyes..!-
.. si shahid kapoor nih... woooo patut laaaaa nurin berkenan sangat ngn 2 muvie nih...haaa....tgk da seploh kali pun nurin still sengih2 soang2 lagi ehehehee..aduhhai..... abis aaa..sindrom obses kak ani da jangkit kt nurin... tp kak ani punye still forever n ever dean winschester (supernatural) .. yg nih.. ucu punye..!
aritu tgk 2 kali senyuman dia nurin cair 10kali..
kali ni makin tengok.. sekali je dia senyum jiwa kacau terus beratus2 kali..!
ahahahaaaaaa....(ketawa jahat) ;p
yang benar :
si kaki berangan ;)
1 comment:
x kisah nk jd wife org ke..dh jd wife org ke..kita ttp diri kita..
samalh kita..kuat berangan..( dh tua mcm ni pn still lg..) hehe..
Post a Comment