
truutt..! trutt..!
"alo...da balik lum? kalu tak balik lg ..nurin singgah jusco dulu tau..rumah tade orang nurin tanak balik...alang2 nk sebey adiah iklil sekali.. da dekat sampai umah bagitau tau..!"
"oke yang..nanti abg on da' way balik abg ckp..blaa blaaa..abang kene p sinun pulak..blaa...!"
"oke yang..nanti abg on da' way balik abg ckp..blaa blaaa..abang kene p sinun pulak..blaa...!"
*
*
tunggu...tunggu...
*
*
jalannnn..jalannn.....
*
*
*
tunggu...tunggu...
*
*
jalannnn..jalannn.....
*
*
*da tatau nk buat pe lagi da...
pusing..pusing...
*
jalannnn..jalannn...
*
*
masuk kedai situ...masuk kedai sinun...
sambil2 tu...
tanya2...saje...tade niat pun...
cuma nk isi masa...
and kasi adik2 tu ade keje sikit...heheee..;p
*
*
last sekali ..masuk kedai kasut..
pahtu dpt sms..redz suda balik...
so..nurin pun balik....
*
*
*
*senyum2....
*
*
*
*sampai umah...
"Assalammualaikummmmm.....!!! ~~~~"
*
senyum lagi....
*
*
"wa alaikum salamm ..hai yang.."
redz kuar dari dapur senyum2..
nurin pun senyum jugak...
*
terus wat gaya menunjuk2.. kt redz..
taraaaaaa...!!!
*
*
*
*
pusing..pusing...
*
jalannnn..jalannn...
*
*
masuk kedai situ...masuk kedai sinun...
sambil2 tu...
tanya2...saje...tade niat pun...
cuma nk isi masa...
and kasi adik2 tu ade keje sikit...heheee..;p
**
last sekali ..masuk kedai kasut..
pahtu dpt sms..redz suda balik...
so..nurin pun balik....
*
*
*
*senyum2....
*
*
*
*sampai umah...
"Assalammualaikummmmm.....!!! ~~~~"
*
senyum lagi....
*
*
"wa alaikum salamm ..hai yang.."
redz kuar dari dapur senyum2..
nurin pun senyum jugak...
*
terus wat gaya menunjuk2.. kt redz..
taraaaaaa...!!!
*
*
*
*
"dear..dear..! tengok niihh...kiut tak? ade button kecik tulis ''Love''..!!"
" 1st time nih beli kasut kiut2 gini..selalu usung bata je kehulu hilir...tengok2..! ade butang munge tulis LOVE nih..tu yg terbeli tu...cantik tak?"
redz: " errkk..!"
sape suruh lambat sampai..kann da terbeli..hehehee...;p
redz: " errkk..!"
sape suruh lambat sampai..kann da terbeli..hehehee...;p
♥'s
~nurin
p/s: sori aa ...nk tepek gambo tade.. x reti nk cam whore sorang2.. lukisan cakar ayam je..lukis gune mouse tangan gegel2 aaa.....;p janji paham suda aa ek...
~nurin
p/s: sori aa ...nk tepek gambo tade.. x reti nk cam whore sorang2.. lukisan cakar ayam je..lukis gune mouse tangan gegel2 aaa.....;p janji paham suda aa ek...
No comments:
Post a Comment