Sunday, December 19, 2010

401. ubat sakti...





*

koang biasa tak tengok muvi chinese kung fu dulu2?
spesies terbang2.. pahtu kalo kene attack..cedera parah pastu nanti ade je ubat2 magic..
yg leh sembuhkan segala jenis tok nenek penyakit.. terus kuat n terer berkali2 ganda...
kalo tadi da berdarah2 mulut dah..
tup tup makan je sebiji pearl besar...bedesssuupp...!
terus terer letup2 batu kanan kiri depan belakang.....


king of beggars scene..

takpun dlm scene citer kungfu stephen chow.. king of beggars..
de scene yg depa dok rebut first class prostitute..
pahtu depa bargain dengan sebiji pearl yg besar gabak utk memenangi bid..
de banyak muvie2 kung fu yg jadikan objek ''big pearl'' as ubat sakti laa...
as barang di raja laa.. as hadiah n token kebesaran dari maharaja laa....

de tak? ingat tak?



da ingat lom? ingat kalu...baru scroll ke bawah...

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

td before balik dari kajang..tetibe akak nurin yg kak ajim...bagi mende ni...
tet..!

*

*
k..cube try bukak..tengok dalam...

*

*

*

hahhhh...!!! seee...!


hebat kan?

besarr..sebijik macam dalam cite kung fu yg selalu nurin tengok tuh...

ntah ubat ape..tp akak nurin suh telan...
telan lahh..

tp sebab cantik..tangkap gamba dulu ehehe...;p


hait..! (sambil terbang bawak pedang..;p)
's
~nurin

2 comments:

Erika Anuey said...

itu ubat yang ala2 jamu laa.. digunakan untuk kesehatan dalam gitu..apa namenyer yeh.. x silap, kapsul maharani kut..ala2 gtu lah..

*~*nurin*~* said...

wooOOOooo..laaa yeke.. uih nama pun maharani..mmg kung fu laa ubat nih..