Saturday, December 11, 2010

396. tentang episod click2 lagi..





*

*




semalam after pic dr mr dboy published kt fb/blog da ade beberapa orang/ kawan mula tanya2 (direct/inbox/pm)..n kebetulan pulak si OPnye sendiri pun si dboy tetibe inbox me malam td..


tp baru pagi td nurin pasan rupenye dia ade bg link sekali...so meh sekali harung nurin info share sekaligus promote depa la nih..memandang kan dboy saje yg baru kuar kan gamba.. yg mutet n reezuan lom lagi..so nurin promote dboy dulu....


those yang berminat untuk melihat hasil kerja incik dboy or tengah menimbang tara option2 utk memilih OP leh click kt link bawah ini :

(ni link lain dari yg nurin bagi aritu..)




oh aaa..lg sekali ye..ade yg silap paham semalam..baca lg sekali pendapat n comment nurin pasal pic2 ni ..i said.." kelemahan2 n kesilapan2 yg nurin highlight smlm adalah dr pihak nurin...not the OP.." baca balik betul2 entry semalam...mebi korang terlepas pandang sbb baca laju2 kot nii...;p so conclusion nye.. nurin recommend la depa2 ni kt korang.. they good n senang bekejasama ngn dorang..understanding lg.... cam kawan2 je..


and lg satu ahaha...de pulak soklan pasal selendang nurin kuar...

ok jawapannye..tu selendang yg sama nurin pakai masa nikah...material dia chiffon..n ade simple beaded kt tepi2 dia...chiffon itself da mmg berat n terletak/flowy kalo dipakai.. so bile ade beaded tu lg laa mmg terletak terus..tu pasal la dia leh menten setepek cenggitu...

and lagi... kt dalam tu..before nurin tepek selendang or songket as tudung... nurin pakai anak tudung yg dibuat dari lace kaler itam..tu sbb nampak mcm tak pakai anak tudung ke pe.. tp sebenar nye pakai.. full cover lagi.. tu sbb pale nurin tak nampak beso or terbonjol bile ditepek ngn selendang chiffon tu... aaa ada paham kaa..?




p/s: ah..! pade sape yg tatau..actually mutet the OP tu was my senior kt ftmsk UiTM n dia jugak colleague nurin kt opis sekarang..so senang aa nk contact depa...


yang benar..yg tak potojenik jgk lg..

's
~nurin

No comments: