Monday, November 30, 2009

181. ehehe KOMPOM....!!!


ok..admit..b4 ni mmg nurin ade layan jugak sket2..
tp takde la ase minat ke pe..
if layan just sbb lagu tu menarik utk di lalak kan soang2 dlm kete..
bak kate kak ani..
nurin ni batu.. nk minat org mmg susah..
heartless ahahaha (okeh itu lelebih okeh..takde aa smpai camtu pung)
just smenanye nurin selalu sederhana je..
spesies tak terlalu suka or menci..just kt tgh2...

*

nurin mmg kudukut bab mengeluarkan duit mengayakan artist nih..
unless mmg nurin ase its worth it..
nk ase worth it tu selalunye mmg tahap payah nk jejak memandangkan
skrg zaman teknologi..
no need to kuar duit..da boley dpt product tuh (as for music/movie)

*
so berdasarkan koleksi n sejarah...
nurin cuma penah beli
seketul cd (ori aa) siti nurhaliza n faizal tahir (as a present utk kak ani)
SAHAJA...
aa yg koleksi dr fadzilah kamsah terkecuali...
to make it short n makes sense..
nurin HANYA x kedekut if itu product sejenis product yg berunsur ilmu SAHAJA..
mmg kumpul cd ori pun.. tp yg motibasi2 lah.. as bekalan utk ingatan diri sndiri jeh..
sama cam kumpul buku..

*

TAPI kan....huhuhuh huehuheuheueeeeee..
since kelmarin.. sambil wat keje kt opis...
sambil melayan...
rini pun..leh sehari suntuk melayan konsert sambil berkerja..
pc linux proses2 keje.. pc win utk konsert..
kiri konsert..kanan keje..


*
*

semakin ditengok...semakin di dengar dgn teliti..
semakin cair segala jantung, hati, usus n paru paru ini....huhuhu
pahtu td otw blk keje...
tetibe nurin tingin makan wafer
so p ah singgah giant beli wafer..
kedai wafer tu sblh ngn kedai cd ehehe
pahtu kan....


*
tenet
nettnett teneettt...!!
*
*


tadaaaa...!!


muaakakkakaaaaakakaka.... ahahaha tatau ah.. men singgah tgk2 je smntara tunggu wafer siap.. terus sambor.. huu arghh cane leh terminat nih... pasha ni ade aura charming shining2 ah... wuuu nurin x nah minat indo band tau..cane leh jd cenggini nih..

pasha aa nih..wat paru2 nurin melting dr pagi smpi ke malam ahahahaa..
Photobucket
so da terbeli ni ape tande nih?
its a worth cd to own aaa...



p/s: sgt kiut bila pasha kate.. eh bukan dia tumpuan kt band nih..tp oncy..oncy kn yg plg muda & bujang lg.. dia tu biasa2 aja...hhuhuhuhuuuhh.. punye la lurus tatau bape ramai daa org gilekan dia akakkaaa...
biasanye org canni ah..yg org sng nk suka..ada segalanya utk dipuji tp dia sgt humble.. so disebabkan dia humble meh nurin tolong tambahkan lg 1 point rating jualan cd kt mesia meh hhihihii..




**

**




hari aku beli cd ori lagi eheh..
30th nov 2009 (23/;55)

No comments: