k... mlm ni tatau nape ase nk bermuhasabah diri (sepatutnye laa..) so nurin stat memikirkan diri ini peringkat demi peringkat.. pastu gatal p baca balik sme entry dlm blog nurin nih haa... adeh malunye..!!! giler rosak grammar.. mula2 menulis dulu..tah hape2.. broken english jgn cakap..hentam sajaa ahahaaa... pebende yg nurin tulis pun emm..ade gak yg bodo2.. tp xpe...tu tanda tahap kematangan dikala itu...
just terpikir..
banyaknyee perubahan...
and...
ermm..
just that..hurmm...tp mcm bukan tu je..skrg ni mcm ade sesuatu yg tersekat dlm pale otak nurin.. tp nurin tatau pebende dia tuh.. ada satu teka teki bermain dlm pale otak nurin skrg..tp nurin sndiri tatau mcmana nk jwb soklan tuh sbb soklannye pun tatau mana pangkal mana hujungnya.. pendek cite.. si naluri memberitahu sesuatu tp nurin sndiri tatau pende.. tu yg merapu takde ujung pangkal nih..

08th nov 2009

just terpikir..
banyaknyee perubahan...
and...
ermm..
just that..hurmm...tp mcm bukan tu je..skrg ni mcm ade sesuatu yg tersekat dlm pale otak nurin.. tp nurin tatau pebende dia tuh.. ada satu teka teki bermain dlm pale otak nurin skrg..tp nurin sndiri tatau mcmana nk jwb soklan tuh sbb soklannye pun tatau mana pangkal mana hujungnya.. pendek cite.. si naluri memberitahu sesuatu tp nurin sndiri tatau pende.. tu yg merapu takde ujung pangkal nih..

08th nov 2009

No comments:
Post a Comment