ade buku psychology manusia tulis..those with this kind of **i*
are more strong compared with other 1..
hati lebih keras n berani..lebih kreatif lebih unik n artistik dr byk segi..
tp smenanye bkn tu..
nurin secara originalnya mmg dilahirkan ada sekali ngn that kind of h*** tuh..
so actually diri sndiri pn tatau y..
mebi sbb da smpi masa kot..
so smlm berjalan tanpa ada apa2 difikiran..

berjalan tanpa ada sbrang tujuan n kptsn..
kosong..totally zero..tp tatau la nape nurin pegi..
i decided at the very veryy verryyy last minute to transform back..
smpikan masa proses pun.. nurin masih ragu2..
itu *org pun smpai ckp.".haiyaa..mmg u betul2 amoi loh..ehe"
nurin siap bgtau siap2 kt itu *org "u jgn tekejut if nt i mnjerit
i takut nih..berdebar2 jantung.."
dia jwb:
hu xpaa xpaa..u jgn risau nt suda siap..u msti suka punya..
hoho nurin x peduli ape dia ckp tp the whole time ati berdebar2..
n nurin bgtau dia nurin xmo tgk..im so scared..tutup muke ngn buku..
dia ketawa saje..
siap kisah2 ms kecit sme terimbau blk..
ada byk kenangan ngn that kind of **i* since dr kecik..
include the reason why nurin tukar pikiran utk ubah dia dulu..
i tot of keeping 'that' smpai bila2 dulu..no more **r*y2..
tp semalam..nurin tatau nape nurin kembali kepada itu **r*y..
then at the most suspense moment..leh plk kt last2 tu nurin xleh nmpk
pe yg dia buat..
sbb dia suh tgk atas..
lebih seploh minit lak tuh..
lenguh malu sme ade...
so mmg betul2 dpt tgk after siap je..
and...

mmg betul pn nurin menjerit (slow je..jerit2 cengkerik gitu)
huu..im backk..
mcm tgk cermin masa silam..
sambung lg ase bedebar2 smpai la blk umah..
sme org x pasan..
kecuali....
mak.. 4-5 kali mak tnya..
memula xmo mengaku..
tambah2 bila kak ani pn x pasan..
sekali bila mak asik tnye je..ngaku je..
mak terus senyum..
mak ckp..
"cuba tgk belakang sat...
emm..mak lg suka yg nih..cantik...! "
huuuuuuuuuuuu..! senyuman mak itu ubattt..! terus ilang yg takut n ngeri2
n x ske tu.. sme pobia2 masa kecik n idup selama 24thn yg cuba nurin tinggalkan dulu
ilang sekelip mata.. terus lompat2 cium mak 2-3kali eyeye...
huhu walaupun kdg2 ade ase riso kene ejek lg..
tp once tingatkan mak..huu xpe mak adik sanggup..!
rupe2nye br tau.. camne ubah pn nk nmpk lagi kemas ke cantik ke..
rupenya kt mata soang ibu tuh.. yg original kuar dr perut dia tu jugak la yg paling cantik..! wuuu....
pastu ptt la kak ani memula x pasan..heran tul..agaknye sbb image dlm pale otak dia mmg da set dr dulu smpi la skrg..itu aa nurin..tu yg dia x pasan tu agaknye da terbiasa..walaupn asenye da hampir 2 thn nurin berubah dulu
ha sekarang lagu 'bulat2' yg mak nyanyi utk nurin dr bayi dulu tuh da leh apply blk kt nurin..wuu..kateria da penuh balik daaaa.. lap u mam..huuuhu
28th nov 2009 (1420pm)

3 comments:
nurin dear,,
what kinda of transformation that u hv been done? pp xdpt tgkaplaa...izit ur hair?? kmu potong rmbut kmu lg yekk? :P
x paham laaa.. Ni citer ape nihhh..conpusedddddd...
fifi & anui dear..
ahahhaaa mmg xmo kasi org paham pun ekekee..mmg suh konpius pun..
tp yg pipi teka tu da dekat2 ah tuh...cuma bukan potong rambut..if potong lg nt ada org terjun bangunan plk..huhu
Post a Comment