Tuesday, January 25, 2011

425. [Rapu-Mode] : canang...

 aisemennn..
mende yg belum berlaku mmg nurin tak suke canang...
mende yg masih in 'planning'-phase pun same...
mende yang dah lepas..or terlepas..tu takpe...
story mende yang ada...
dari dok plan itu plan ni..mau itu mau ini..akan itu..akan ini...
canang sana sudah sini pun sudah...
kesudahannya...zero...
baik tak payah... so...kesimpulannya...
MEMANG TAKKAN CERITA..so
JANGAN TANYA.. ape yg ade..hah tu la dia..


 erk..tu pasal la jd kes tunang pun senyap2 je dulu ehe..
da selamat engaged br nurin khabarkan cerita...member2 opis pun tau dr fb..
sori pd yg masih terasa...now nurin da selamat kawen pun..toksah dok panjang lg..

 :)
's
~ nurin

2 comments:

merpati biru said...

kalo aku pn wat cm ko nurin..da selamat br kase kecoh..selagi belum jadi x mau kecoh2..hahahaah..

nurin said...

a'ah ler puya.. kalo mmg da terlepas ke ape..xpe...janji mmg lepas laaa.. br terasa nk story..kalo da kecoh2 last2 tak wat malu je kan kan..hehe...