Monday, January 17, 2011

420. artwork untuk saya...;)


beberapa hari lepas..my old pren inbox me... niesha dari kota tinggi...

pendek dipendek2 kan citer..pas message2..kasi2 tips..n merapu2 sikit.. tup2 kelmarin..dia inbox nurin balik...dia send ini...


*

*

*



hehe..wahh terharu pulak rasenye.. tak memasal jd bahan eksperimen.. tentiu niesha.. aku tau ko msti lagi kreatip punye...anyway for info..kalo editing cenggini..ni termasuk dlm kategori 'photomanipulation'... kalo tambah lagi merapu sikit..cam yg nurin tepek..kt sisi kanan blog ni tuh..yang nurin tepek under coloum ''MY ART WORK'' gamba 1 to 3 dari bawah tuh..haa tuh ''fantasy-photomanipulation''...

k da alang2 artwork dr niesha.. nurin nk credit sekali kt kawan2 yg baik ati..da lama tp taknah lak creditkan before nih..so..



tenkiu to incik anip..for this one...




and to incik epit..utk yang ini:


 ..actually ade lagi 4-5 ketul artwork yg orang design khas  se-iklasss ati.. utk nurin... tp dulu nurin bodo2 lagi..tak terpikir nk back up or simpan dlm HD..so..sayang sejuta kali sayang.. ilang cmtu je.. both yg kt atas ni.. nurin da ade kesedaran da..simpan back up.. so dpt la diselamatkan.. tenkiu2 ye...meh2 la buat kan lagi...;)



 korang mmg kreatip..!
's
~ nurin

No comments: