Wednesday, February 2, 2011

426. [love]: spesel untuk you..:)

disebabkan pada hari kejadian berlaku 'kesilapan teknikal'.. maka pantun2 berkerat2 ni tak dpt publish pd hari yg sepatutnye huhu..pastu balik kg ler pe..walhal da siap dlm draft lebih sebulan hehe...so alang2 da ade kan..so..hubby..ni utk you..hehee...;p



 
pagi2 gosok gigi...
gosok gigi di tepi perigi..
tiap2 hari i bangun pagi...
u da siapkan sume nye serba serbi..!
siap dpt morning kiss lagi..!
tut..! hidung dahi n pipi..!

nasik lemak dijual mak limah
tiap kali pas balik keje i balik rumah...
u sambut dengan ramah tamah...
lauk pauk nasik sume da siap tinggal dijamah..
u mmg owsem la..sumpah..!



lemang dijual malam-malam...
siap sekali dengan rendang...
tak pernah jemu dodoikan i tiap2 malam..
haih..ni yg makin  i sayang..!

keretapi warna merah..
di import nun dari sabah...
maklum laaa i sensitip sikit2 nak marah...
tp u selalu sabar n tabah...
buat i sayang bertambah-tambah..!


gunung daik bercabang tiga..
.. empat lima enam tujuh dan lapan...
segala mcm rintangan kita diduga...
tp i tatau lah kenapa...u tak pernah kata bosan...

sayur lemak pucuk paku..
dulu i batu keras kematu..
dek kasih sayang you..
sekarang da cair jd air stroberi tau you..!


 

hari   02 02 2011..hari rabu...
i nk ucap hepi besday to you..!

 

pergi memancing si ikan yu..
haih la sayang...don wori insyaAllah i will always love you..;)





           ...redzuan ahmad.....




***
p/s:
pak mat memancing si ikan duri..
pergi memancing bersungguh-sungguh...
alahai bebeh so sori
pantun adiah besday u ni..berhari2 tertangguh..

                                                    

 bini mu~;p


's
~ nurin

4 comments:

Sabby said...

suka baca!!! like!!!

hepi belated berday kat hubby u!! :)

*~*nurin*~* said...

ahaha..tenkiu sab..kelako je..

merpati biru said...

sgt suke same ini ent3..kalo ade button like cm kt fb, aku dh like..heheheh

*~*nurin*~* said...

hahahaa..yeke? haha kelako laa..