td time leka tgk cite hachiko monotagari.. tetiba ade sicomel yang ym tanya camne nk buat editing basic..
tanya camne nk tuko tone kaler..camne nak buat sekian..sekian... pastu tanya bila nk sambung entry kongsi ilmu potosop aritu...hohooho...alamak...! soriiii baru teringat...rupenye nurin terlupe nak sambung yeh??
aritu nurin baru tulis asas pengenalan dan konsep saje kan? tutorial belum lg ye?
huhu sori sori..tak sangka la pulak ade orang tunggu.... nurin lom sempat lagi nk wat tutorial... lagipun tutorial ni kene capture step by step...makan sangat banyak masa... selain tak ingat.. nurin ase lom sempat lg... tunggu aa nanti kalo masa mengizinkan woke...very the sorry...
sekaligus nak amik kesempatan... nurin tau ade bbrp orang da request suh buat editing sekian...sekian...
macam utk frame umah.. template lukisan,..template bisnes kad bagai... tp paling glamer request buat kaligrafi frame yang macam nurin buat utk rumah nurin : FRAME INI .... option template yg nurin akan tepek kt sini pastu nanti kalo mau korang leh pilih/bayo..
tp sekali lg.. SORRY..very the sorry nurin lom sempat.. so nanti if da sempat.. and sebagai tanda tenkiu sbb suke kt keje nurin... nurin akan usahakan buat template tepek kt sini n korang leh pilih amik aa pree...
tp sbb pree.. ape yg nurin buat itu saje lah ade ye...cuma tunggu masa yg sesuai sampai nurin jumpa kelapangan yg betul2 lapang... tentang tutorial tu..pun sama..tunggu yeh ...sementara tu korang leh rujuk sini..
pas da tau serba sikit basic.. pasni kalo nurin share teknik personal nurin pun senang sikit korang nak paham...
anyway da tercakap topik ni teringat... aritu sembang2 ngn kawan time chatting..ade statement mcm salahkan nurin sbb takmo ajo dia editing..hoho ade sikit laa terasa disitu...sikitt aaaa..ciput cam kuman... huhu so nak cakap.. sebenarnya banyak je sumber nak belaja..kalo tak dari orang2 tertentu..if kita betul2 nak belaja kita leh cari sumber yg bersepah2 ade kt tenet ni.. kt buku...kt mana2 pun...yang penting kesungguhan nk belajo je...
nurin pun reti buat tanpa guru khas or individu tertentu..belaja sendiri... mau sejuta daya woke bebeh? tak baik salah2kan orang or tuding2 jari pada individu tertentu atas sbb2 kita tak reti ke ape..cam prinsip nurin... if orang takmo bagi..bakpe nak terhegeh2.. tp if orang tu mmg nak bagi cuma tak sempat ke busy ape.. pe salahnye korek secara berhemah...nurin selalu je korek2 ilmu dr kawan nurin dulu secara berstrategi ehee..salah satu contoh mangsa nye si epit the kapalkertas..and ramai lagi mangsa2nye .... pasai teknik editing ni actually boleh berbeza ikut individu...tu nurin panggil personal teknik... so pada sicomel td yang tanya thru ym tu cmne nk sekian..sekian ..tu nurin anggap tu salah satu usaha jugak lah.. and nurin entertain je jgk kan... cuma tak sempat nk buat entry khas je..
woke..? sori aa..tp kalo nak tanya soalan2 pendek simple2.. nk tau yang simple2.. leh direct tanya kt nurin.. msg ke inbox ke ym ke ape..insyaAllah ape yang nurin tau nurin leh kongsi...
dui buqi aaa...
♥'s
~ nurin


No comments:
Post a Comment