bukan sbb yakin giler x kene jangkit.. it just that..pakai itu mask aa..maanyak annoying woo.. muka berpeluh2..da la kulit nurin ni tatau ape pesen..xtahan ngn peluh sndirik..if da peluh kulit muka stat perit2 cam kene simbah ngn cuka (yeke simbah cuka sakit? ahaha tatau xpenah try punn men taram je nih kehkehh) plus its another reason y nurin hatess sports yg kene jemur2 nih..(hurmm tp heran ..outdoor panjat2 bukit n utan layan lak dulu huhu oke tuh terkecuali... )
woke back to story.. mask punya cerita... besides nurin selalu pecaya if we didn't give it to much attraction..atau kata lainnye not giving too much focus about those h1n1.. maka otak kita x anto signal nk attract itu penyakit.. so im giving faith to myself..yakin je insya-Allah selamat.. so pendek citernye x penah la pakai itu mask..KECUALI..semalam...! ahahaha...
semalam..kak jim bg permission pinjam iklil utk teman nurin..memandangkan utk bbrp tempoh masa ni, atas sbb2 yg tertentu..nurin x bole bersendirian..kak jim lepaskan iklil utk teman nurin, so nurin decide utk penuhkan janji kt dak kecit ni p carik stokin belang2 kt jusco..
sgt bijak ok..nurin x suruh pun..letak2 je dlm troli..dia da ckp.."nk pakai mask..".
nurin pakaikan.. tp nurin sndiri x pakai, just gantung itu mask kt leher ehehe..wat syarat je... iklil just perati..but she's not even terpengaruh pun..dia keep pakai itu mask walaupun nurin tau dia x ske.. lama2 after lebih kuang 15min..dia tgk nurin still x pakai lg dia kuarkan ayat keramat dia
''makcu pun pakai laaa mask..kt luar byk penyakit.."
hohoho budak 2thn yg remind oke..xbole nk resist.. so utk pertama kali nya pd 4hb september 2009. nurin berjalan2 disekitar jusco dengan memakai mask..! huhu i love my little girl a.k.a my niece...
5th sept 2009
No comments:
Post a Comment