sangaaatt mengantuk smenanye.... sanggatt penat juge skrg..otak pun ase cam xbape berfungsi...
tapiii... nurin xbley tido...hhuhu ..
td siang..dengan pale weng2 nurin kuar p giant sbb nk kene carik gayung n besen n a rack... tp itu budak kici mau ikut juga.. dengan nk jaga anak..dengan nk angkat rack drawer..ngn besen..ngn gayung..ngn bakul.. i have to do it all at the same time... itu rack quiet too big for my vivi.. sangat lama punye nk setting kasi masuk.. da la berat ..dengan nk pastikan iklil sentiasa selesa..hohoho...puasa oke.. .

berulang ke prima saujana semula after anta rack,besen, bakul segale tu balik umah..pasai x sampai ati nk kecewakan harapan iklil nk beli cermin mata pink.. huu ni lg 1..tatau la nape...time nk time tu la kemain payah nk jmpe kids nye sunglass.. pusing2..xjmpe..kul 5.40pm tepakse jg blk umah..seb bek iklil budak bijak, after nego2 dia tolerate ckp next time pn leh cari lg.. nurin keje arini.. so after blk..sambil2 angkat n susun rack, smpat angkat call dr org2 yg missed call masa nurin kuar td.. then kene cecepat mandi n solat.. pkl 6.10 msti da btolak pasai nk jmput soang budakss tu p keje sekali rini eheh.. soo pendek citernye..besides bdn yg sdg dlm proses pemulihan..nurin penat.. tp its not a stressing one.. ni penat yg biasa n tak stress pn..cuma bila otak da beku..nurin nk merapu kt sini kasi cair sket eheheh...
so td ms godeh pendrive nurin..ada jmpe ini..
gamba lama..zaman sekola.. yg belah kiri tu nurin ngn clicks nurin, while yg kanan tu incik fiance n his classmate kot.. actually we both penah 1 sekola.. sekola rendah n sek menengah.. then he further ke sekola teknik kt jB..while nurin maintain setia ngn sekola yg sama..td pas tenung2 gamba ni..nurin saje2 je merajinkan pale otak nurin memikirkan... smenanye kan wlpn secara kebetulannye kitoang sekampung, penah sama sekola.. tp hakikatnye..kami BERBEZA... b4 kitoang jd kawan 2thn lepas.. kitoang x penah berkawan pun kt sekola, tegur pun x penah sekali.. walaupun masa camp motivasi pembuka tahun yg baru conducted by PRS itu incik fiance also joined the camp as newcomer while nurin AJK tertinggi n kene introduce lg by cikgu..n itu mamat duduk betul2 depan nurin.. nurin xde interest pun nk tegur aaahhaaha.... bak kate kawan nurin.. im an unapproachable girl...garang also.. so walaupun nurin tau, itu newcomers abg classmate nurin tp...pedulik hape kan..
idup nurin masa sekola simple... pagi sekola menengah..ptg sekola agama.. weekend??.. camping..! ahaha.. then bila da lepas darjah khas sekola agama..rutin tuko skeeettt jee.. pagi sekola menengah..ptg bertugas sebagai librian or involve in any PRS routine like meeting ke pe ke... then weekend camping..! ehehehe... ops lupe fyi PRS tu pembimbing rakan sebaya, n masa sekola nurin sgt commited ngn persatuan ni sbb nurin sgt ske outdoors plus saye the 'anak emas' cikgu arshad a.k.a penaung PRS tu ahahaha..
pikir2 pdhal cikgu arshad tu cikgu disiplin n kaunselor plg menakutkan kt sekola.. tp tatau la apesal dia sgt syg sama nurin.. asik mention nurin da mcm anak dia..huhu sape2 yg kenal cikgu arshad if tau pasal dia pleasee roger nurin..sgt ingin jmpe dia lg..ok back to topic..eeehee ske sgt melencong nurin nih.. so..thats it..tu la nurin.. simple kan? kawan2 nurin is the whole class..tp most of time..nurin spent ngn clicks nurin kt gambo tuh.. n the one yg pegang munge tu..noni...twin nurin..mane nurin ade dia msti ade n vice versa.. spjg zaman remaje sunti ni.. nurin tak penah hang out saje2... mmg langsung x penah.. if nurin hang out pun.. msti ada sbb..such as kene wat mural kt dinding sekola..or sbb ade meeting..or sbb2 yg kukuh.. ari2 blk umah petang.. if da xde sgt aktiviti..nurin ske dok umah spent masa ngn parent lak...
masa zaman tu nurin soang je anak yg tertinggal kt umah..abg akak lain sme kt asrama n ada yg da kawin.. simple sesimple simplenye life nurin.. bkn sbb dikongkong parent ke pe..tp mmg itu pilihan nurin... wlupun simple tp was so very very content n happy that time...
cinta monyet? nopee..! nurin x ske..ahhaha.. ade 1 perasaan geli bila tgk budak sekola/kwn2 sebaya bercinta mengalahkan org yg nk kawin..so cinta monyet nurin x layan...
segala surat cinta, nota cinta kt cermin tingkap, kt papan itam, segale jasa2 baik (ada maknaa tuu)..puisi ngn pantun pun dpt sekali...siap tulis kt papan itam kelas..ada yg lg berani..siap declare kt 1 bas yg dia sayang sama nurin, tp tu nurin anggp mcm angin je ehehehe... ganas x ganas tp nurin mmg xmo layan sebarang affairs kt sekola tp cenggini2 nurin bkn bdk skema yg ngadap buku 24/7 tuu.. noo.. huhu nurin huhaa huhaa girl type also..n hanye belaja kt sekola dr jam 7.30am - 1pm.. after blk umah nurin x tgk buku pun... sian kt mak nurin asik kene darah tinggi sbb risau tgk nurin x penah stadi kt rumah..seb bek dpt gak naik pentas 3thn berturut2.. huhu kalo tak tatau lah..betape tinggi dianye high blood pressure tuh..tp ade 1 rahsia.. smenaye pagar kt tepi pokok blkg sekola tu..nurin la yg potong ahahahaa..
nurin sengaje potong as shortcut..ekceli nurin p sekola bwak moto sndiri.. x mcm kawan2 lain, parent anto kt pintu pagar.. nurin kene menapak dr tmpt parking, da la jalan x bape laju..kelas nun terletak kt ujung dunia..jauhhh..so as alternatif..nurin p kidnap pakcik kebun nye gunting n cut sket pagar dawai kt tepi pokok create lobang kuikuiii.. n ritu masa lalu sekola nurin tgk..tmpt yg nurin cut dulu tu.. da betul2 jd pintu gate kecik ehehehe... mebi sbb..afte nurin cut pagar tu.. mmg ada bdk2 lain yg follow pasai slalu nmpk nurin mencelah2 masuk..so last2 sme org pn masuk thru lobang tu.. so tu da x jd pintu rahsia lg..yg rahsia cuma 'sape yg potong?' hihihiii...and...1 more.. last but not least... masa sekola nurin ssanngatt benci n budush add math..! penah nangis2 sbb tensen x reti wat homework.. sudahnye since ritu.. nurin stadi add math by baca je..sama la ngn math modern.. alhamdulillah wlpn cenngitu nurin bejaye menyejukkan sket ati mak bile nurin manage to get A1 for math modern ..tp hammpass kelapa utk add math ahahahhaaa...

while my incik fiance??.. dr cerita2 yg dia cerita.. dr gamba2 yg dia tunjuk.. hmmm... his life was totally different with me.. dia ade berdozen2 kawan..hang out sana sini, aktiviti itu ini..hidupnya sgt meriah sbg remaja... n gelpen? tak penah takde..! hhohohooho... tp yg plg berbeza antara kami... kt sekola..nurin femes sbb lain tp dia quiet famous sbb terer math n add math..b4 dia pindah p teknik cikgu add math kitoang slalu mention nama senior (dia lah) yg terer math... tapi nurin pedulik hape....huhuhuuh....
07 sept 2009
2 comments:
hahaha..kalo dah jodoh tak kemaner..
ahahaha... masa form 5 rasanya.. uhuk.. uhuk..
Post a Comment