Friday, September 11, 2009

145 . i dedicate this song to..ttuuuuttt...!



hmmm... 2 reason why...

1st..lagu ni mmg best so saje nk share...

2nd.. it was soooo my song b4..tp da lama tak dengar..plus..these kind of mood n thought da lama nurin tinggalkan, even sebelum jmpe mr right saye tu yeh.. so mmg x bape ingat..but yesterday when youtubing.. jmpe so saje2 dengar balik.. mula2 x pasan.. tp makin lama dengar makin ase...

"hurrmm cam familiaar je cite ni ngn 1 cite yg selalu lalu kt telinga nurin akhir2 nih... tp dimana ya???

Photobucket

i knew it was my 'story' b4..but pale otak nurin tau jugak its sounds familiar bukan disebabkn story lame nurin ituh...( da lama kne campak dlm itu gunung berapi..so its not about me anymore..) tatau cmne nk explain..i felt it but i knew its not about my feeling.. i knew exactly how it feel to be in 'that' situation..coz it was my history n bile denga lagu ni balik.. i can feel the feeling but...this time i think its not for me.. ehehe berbelit ek? suda pening? ahahaha indescribable lahh..

tp..after bbrp minit... hohh..! aaaaaa da ingatt.. someone yg begitu dekat dgn nurin baru sahaja melalui2 detik2 sebegini, kisah kami, reason kami.. berbeza tp situasinye same... sooo... kepada itu teman..(i know u know im talking about u..ehehe).. & sesiapa lah..yg sedang, akan, or telah melalui saat2 seperti ini...tp especially to itu teman lah...just mahu ckp.. nurin faham.. its never easy but i know u r strong enough to get thru this.. ujian sebegini bila smpi ketika nya nt..bila kita pusing balik melihat kebelakang..kita akan tersenyum... ujian2 hati yg sebegini lah yg akan menyebabkan kita lebih mencari kekuatan n kemampuan n mengenali diri kita..

bila segala rintangan , ujian, kesilapan2 yg kita buat.. dijadikan sbg titian utk kita temui siapa diri kita yg sbnr.. lebih kuat utk rintangan2 di masa depan... i think its worth it... .

as for me?

sewaktu waktu itu..yess it was a misery..so damn hurt..but i still can say that (at that time) the pain was so beautiful.. just like these song.. tapii bila smpi masanya tuhan tunjukkan kebenaran.. br nurin terjaga dr mimpi ..the beautifulness totally gone n i think its just a sampah..! jd nurin faham.. tuhan mahu mengingatkan nurin.. kasih sayang yg sebenar2nya.. kasih yg sedalam2nya.. jgn disalah letakkan.. Dia lah pemilik kasih sayang itu jd bila segala2nya kita sayangi kerana Allah swt.. br terasa betul tempatnya.. istilah love is pain itu tiada sama sekali.. kerana kasih sayang Allah swt itu serba cantik n indah.. jd nurin bersyukur pd Dia..bersyukur atas segala apa yg nurin lalui n nurin dapat.. biar sederhana tp nurin tau nilai nya tinggi bg diri nurin... (huhuu now msti ade org terangguk2 paham coz da dpt jwpn why b4 nurin pilih single mingle tingle aja..huhuhu... i told u someday u'll understand..ehe)

orait..ehehe terr-jd ustazah lak...oke..oke..till then.
Photobucket

*

*

I know I never loved this way before
And no one else has loved me more
With you I've laughed and cried
I have lived and died
What I wouldn't do just to be with you

I know I must forget you and go on
I can't hold back my tears too long
Though life won't be the same
I've got to take the blame
And find the strength I need to let you go

Just walk away
Just say goodbye
Don't turn around now you may see me cry
I mustn't fall apart
Or show my broken heart
Or the love I feel for you

So walk away
And close the door
And let my life be as it was before
And I'll never never know
Just how I let you go
But there's nothing left to say
Just walk away

There'll never be a moment I'll regret
I've loved you since the day we met
For all the love you gave
And all the love we made
I know I've got to find the strength to say

Just walk away
Just say goodbye
Don't turn around now you may see me cry
I mustn't fall apart
Or show my broken heart
Or the love I feel for you

So walk away
And close the door
And let my life be as it was before
And I'll never never know
Just how I let you go
But there's nothing left to say
Just walk away.




12 sept 2009

1 comment: