Monday, August 16, 2010

tag wish-list & hate-list

"list 10 of your wish-list from less to the most wanted"

10. skin treatment yg consistent Photobucketnow skin sudah menunjukkan penurunan kualiti yg membimbangkan....

9 .visits & shoots all pulau2 cantik kat mesia..Photobucketthen luar mesia n tempat2 berbeza budaya...so i can collect more pics.. krabi..mauritius..tioman, perhentian, mabul, pangkor yada yadaacute
8. committed n discipline consume minuman kesihatan saya Photobucket

7. tuka vivi to dreamed car...(tp tak sampai ati pulak since she was my 23rd's besday present..hu) Photobucket



6. give mommy hadiah rantai tangan n rantai leher emas n top up her umrah budget ~ done for rantai tangan.. rantai leher lom..umrah tunggu sampai masa..Photobucket

5. mau beli sume yang saya sudah list dlm must-have-list saye....Photobucket~.....a.s.a.p..
4. mau dapatkan healthy loonnggg hair cecah ke pinggang ~ ongoing...Photobucket
3. colourful mini office a.k.a my own mini gallery Photobucket
2. a 'HOME' Photobucket
(i don't mind if its not yet a house..for the time being i just want a 'home')

1. i'll tell but then I've to smack your head up to amnesia if i do.... Photobucket

10 of kan? bukan top-10 of kan? so random je dr wish-list saya..de panjang lg list...tp sorok just for myself...coz i've learn we cannot expect others to fulfill our wishes.. so no use to share the wish-list...sorok tenung soang2 sudey...
.Photobucket..




"list 10 thing u hate most...n the effect on you"

i hate the most when....

1. #menjadi beban or when i start to feel that way..Photobucket
2. #meminjam..Photobucket


3.
# kene paksa...dipaksa or terpaksa..
Photobucket


4. # arrogant people & lelaki miang..
.Photobucket


5. #bahasa kesat, lucah, mencarut...
Photobucket


6. # diugut...samada dlm gurauan atau serious...i hate both..!
(lagi2 kalo yg mintak tolong tp diselang selikan ngn ugutan..go to hell lah..)
Photobucket


7. # janji manis or cakap tak serupa bikin
Photobucket


8. # when i lost trust on someone...Photobucket
9. # clown~ mereka sangat menakutkan..tak paham dr celah mana mereka jd funny??Photobucket


10.# my self when i lost my rationality...Photobucket....
Photobucket......



the effect :

ketak-stabilan hormon... stress...Photobucketmost of all the smile will gone.
Photobucket


tag 5 of your friend
Photobucket
"kamu2 lah yang sedang membaca ini..bole?"
(tgh kureng mood nk tag2 org hu)


update sikit : td ni pas tulis nih tak sengaja jumpe satu blog...not gonna named it..tak baek...sbb nurin nk ngumpat nih...eheee....

HOHOHO for the very 1st time in my life betul2 real punye rasa nk muntah masa explore blog ...!!??? Nooo bukan sebab dia post gamba2 ngeri or jelik yehh... she's kinda comel laa..obses kaler pink..bukan budak sekola..tp gov servant...dewase la yeh...mula2 ingtkan blog jual tudung...tp rupenye tidak yeeeeee... i tell u.. each entry dia letak mcm2 pose muke (hampir sama each pic..) dia yg comel tu sampai 2-3 ketul...tu minima yeh... MINIMA..!! gamba full lg mcm2 pose lg..next after next tetibe nurin rasa kurang selesa kt kepala ..

pening2 pastu tetibe ase nak MUNTAH okeee.....! ingtkan nape tp once nurin sedar punca dr mana terus tutup tab blog dia...immediately kepala nurin lapang..tak jd ase nk muntah...???? hahaaa terlebih dos sampai otak nurin takleh nk proses..???!!

huu saye terkejut sbb saye nk muntah tgk gamba org comel ...ini pertama kali berlaku yeh...heran ni yeh herann.......ahahahahhaahhaah....so moral of story.. letak gamba mmg best..lg cantik lg best.. silap2 nk tenung lama2 sbb tak puas tgk.. tapi...kalo tgh2 entry pasal skru pun tup2 ade selit pose itu ini...pahtu siap tutup entry ngn post gamba muke close up kembong2 pipi for EACH entry.....? hoho whattt????


moral of story lg ..kot ye pun shantek....pelbagaikan la gamba2 diblog anda yeh..gamba pokok seketul pn jd laaa ahahaha......seyes ye..masa jmpe 1 entry dia tunjuk gamba kete tade muke dia..terasa ringan sikit mendapan kt otak nurin aha seee seeee......!?


yang benar......hurmmmm....huhuu
's
~nurin

2 comments:

Erika Anuey said...

oih2.. peknen ker?..

*~*nurin*~* said...

uish ape ke pulak pegnen tak aaaa..lum g...