br je pasan td.. suda kene tag oleh ummi.. jawab ah..
1. Thank and link the person that tagged you
mekacih ummie kerana menge-tag..huhu
2. Tag 15 bloggers you’ve recently discovered and think fantastic
15 tuh....err byk tuhh kurang xleh ke? mereka2 ini n sape2 je la yg nk jawab silakannn...
1. sab
2.edi
3.sapura
4.naja
5.noni
6. sis anuey
7.kak iera
8. angah
9.aum
10. ~15..sile lantik diri anda sendiri yg membaca ini ehe...
3. Contact that blogs and let them know they’ve been tagged
cmne nk bg notification kt blog? huhu leh kee..
4. State 7 things about yourself
1. a stone...an ice also can..<--ice cair beku cair beku ahaha.. 2. a volcano ~sometimes....<--when it comes to limit jd volcano aa naga2 tak main dah.. 3. pemendam ...... 4. ....tp outspoken when it comes to thing yg perlu di out-spoken -kan..so bukan sebarang pendam aaaa.... 5. ..... tp tak pendiam... huhu i telus kalo ckp...tak caye tanye laki i...kalo hati tak tebal leh cedera parah...;p 6. can be talkative but extremely SILENCE as well <--siap leh tahan berminggu2 oke..bergantung pd kegembiraan/kecederaan hati..huhu 7. ~u say it..laaa..!...ehehee ;p <--yg melihat kan kamu2... 7 je kan? enuff aa tuh...tp moral of storynye... nurin selalu percaya yg manusia tu adalah 1 kejadian seni yg menarik, cantik, unik n MISTERI..... so keindahan dlm 1-1 perkenalan sesama manusia ialah... bila kita cuba merungkai kan misteri tu sedikit demi sedikit... <--bukan mengharap orang itu menjadi diri yg bukan dirinye atau apa yg kita mahu..but adapt with him/her/them... its enjoyable to know more n more n more about someone.. to discover more n more perangai unik n pelik memasing ...
...err tu pasal if u found me as super pelik girl...terima la saye seadanye ye wahai suami/kawan2 ;p family nurin da biasa da tergolek2 tiap kali discover pangai pelik nurin ehehee...
yg benar...a ME....
♥'s
~nurin
1. Thank and link the person that tagged you
mekacih ummie kerana menge-tag..huhu
2. Tag 15 bloggers you’ve recently discovered and think fantastic
15 tuh....err byk tuhh kurang xleh ke? mereka2 ini n sape2 je la yg nk jawab silakannn...
1. sab
2.edi
3.sapura
4.naja
5.noni
6. sis anuey
7.kak iera
8. angah
9.aum
10. ~15..sile lantik diri anda sendiri yg membaca ini ehe...
3. Contact that blogs and let them know they’ve been tagged
cmne nk bg notification kt blog? huhu leh kee..
4. State 7 things about yourself
1. a stone...an ice also can..<--ice cair beku cair beku ahaha.. 2. a volcano ~sometimes....<--when it comes to limit jd volcano aa naga2 tak main dah.. 3. pemendam ...... 4. ....tp outspoken when it comes to thing yg perlu di out-spoken -kan..so bukan sebarang pendam aaaa.... 5. ..... tp tak pendiam... huhu i telus kalo ckp...tak caye tanye laki i...kalo hati tak tebal leh cedera parah...;p 6. can be talkative but extremely SILENCE as well <--siap leh tahan berminggu2 oke..bergantung pd kegembiraan/kecederaan hati..huhu 7. ~u say it..laaa..!...ehehee ;p <--yg melihat kan kamu2... 7 je kan? enuff aa tuh...tp moral of storynye... nurin selalu percaya yg manusia tu adalah 1 kejadian seni yg menarik, cantik, unik n MISTERI..... so keindahan dlm 1-1 perkenalan sesama manusia ialah... bila kita cuba merungkai kan misteri tu sedikit demi sedikit... <--bukan mengharap orang itu menjadi diri yg bukan dirinye atau apa yg kita mahu..but adapt with him/her/them... its enjoyable to know more n more n more about someone.. to discover more n more perangai unik n pelik memasing ...
...err tu pasal if u found me as super pelik girl...terima la saye seadanye ye wahai suami/kawan2 ;p family nurin da biasa da tergolek2 tiap kali discover pangai pelik nurin ehehee...
yg benar...a ME....
♥'s
~nurin
No comments:
Post a Comment