penah experienced keadaan dimana kita smenanye teramat menchentai seseorg tp kita x perasan, n didn't even knew it??..smpai tahap2 tertentu baru tahu perasaan sendiri... tu pn nasib baik kalo sedar sndiri.. ada kes.. dia mmg x sedar2 smpai terpakse ada pihak ke-3 yg sedarkan..huuhu..ouch..!
well td suppose nurin mo keluar n setelkan sesuatu.. tp 'tersangkut' ngn 1 citer kt tv3.. ahaha.. haa xyah agak2 mmg iye.. hari sabtu kul 2..ape lg citer yg ada kt tv3.. hindustan ler akaka.. sudah siap2 oke.. n tertengok pun da 30++minit lambat.. dgn xkenal sape pelakonnye kecuali saif .. mula2 nk tutup n then kuar... tp sblm tutup tu ada babak yg agak menarik perhatian nurin..
so sambung-sambung-terrsambung aa smpai habis.. x jadik kuar wuhu.. n title citer tu td ..parineeta..(*ed by saif, vidya, blaa blaa..ahaha br je google ni td nk carik online movie, nk cover part yg nurin missed)
agak menarik sbb lain dr yg lain.. bukan pasal hero heroin bercinta sakan smpai lupe diri.. tp pasal jiran2 yg ada hub baik sesama sendiri then anak2 yg berkawan dr kecik tuh, ada hub persahabatan yg special.. terutamanya lolita (anak yatim piatu yg tinggal ngn pakcik makcik dia) then ngn anak jiran sblh shekhar.. shekhar dr keluarga kaya raya.. tp fam lolita just biasa2..x kaye tp tinggal dlm rumah agam besar pusaka turun temurun pakcik dia..
xmo elaborate lelebih pasal sinopsis citer nih..just point dlm citer ni..selain nilai kekeluargaan, jiran tetangga yg begitu memikat hati, ada jugak unsur percintaan yg x disedari wujud.. huhuu suke tgk reaksi saif yg begitu possesive, majuk x tentu pasal sbb jeles..tp x pasan dia tu jeles ahahahaa...
p/s: jgn disangka air yg tenang tu xde ikan..kadang2 dalamnya hati sendiri pun x terselam..hurmm..but time will eventually show u the answer ..


No comments:
Post a Comment