the day after jemah's engagement
[19 /02/ 2012]
sepatutnya sume orang p rewang..
tapi sebab masa yang limited
nurin n kak ani p melaksanakan projek kt bandar kota tinggi..
sonok beraktiviti ngn orang satu kepala ni..
HEAVEN..! ^^
kami di banjiri oleh kain-kain ela dalam kete..
ni baru part nurin.. part kak ani ade dlm plastik beso dia tu..
dia lagi la spesies tak reti pilih antara 2 ke antara 3 ke 4 ke.. asal tatau pilih je sume dia sapu..
bajet nak terus p jahit kat auntie pas dapat material tp..kedai auntie tutup..
so cepat2 balik bersiap utk majlis kawin saril pulak..
berlari-lari tak hengat sebab our big boss da marah pasai lambat..
haa tu dia..my cayang ..our 'garang' big boss hehe..
saril n wife..
saril ni iwan punye salah sorang bespen bawah pokok..
pangkin bawah pokok tepi rumah dia jadi port mereka lepak hari2
dari keciiit sampai beso.. so disebabkan ni bespen dia..
nurin biar je dia spent effort sesuke ati nye..tak kaco..! ^^
itu sbb kali ni nurin tak jadi tukang hamek gambo..
all pic taken by him..
all pic taken by him..
iwan secara bidan terjun nye jadi potog rasmi..
nurin tolong edit2 kan je mana yg sempat...
umah saril ni atas rumah parent nurin..
see? gamba atas ni di ambil dari port lepak umah beliau..
ironi kan?? dari kecik member tu lepak depan umah tp dia tak tau pun nurin wujud kat air tawar 2 tuh..
huhu nampak sangat time kecik2 nurin tak kiut
invisible jeh..
gambo tuan tanah kene la di post..^^
terang benderang dek cahaya keimanan...:P hahaha...
pas nurin tuka kan setting baru cahaya keimanan nye normal :P
pastu depa siap ber out-door...
nice...! tak sangka i..
agak menaikkan mood nurin utk tolong edit..
tak banyak kene repair cuma enhance je kasi mood dalam pic..
laki da stat bole amik gambo..
nurin tukang edit..
nurin rasa da leh stat bisnes nih haha..;P
tapi ada perkara nak luah.. hidup takkan nak selalu berayat manis.. kadang-kadang kene berterus terang.. tengok pic kawin orang cantik2.. nurin rasa kecewa ngn fotog rasmi wedding nurin ..
looking to those pictures.. i mean my wedding pictures .. i can't feel anything.. gamba dari satu angle je... mana yg nurin suh highlight takde.. no pic yg tunjuk dress penuh at all.. don't care dgn bride punya mimik muka at all.. paling sedih nurin nk buat album sendiri guna pic2 tu pun makan masa laaaaaaaaaaaaama gile sebab tak tau nk pilih mana satu.. takde perasaan..!! sum more i have to wait 6months nak dpt cd gamba..
sangat mengecewakan..!
sori to say..
tengok album lagi sakit ati.. bayar beribu-ribu tapi keje tak semenggah.. nurin rasa gamba2 kak ani amik lagi artistik.. cuma dia lom familiar nak guna slr.. kalo ikut ati jahat ni.. cam separuh2 je nak halalkan..tp takpelah.. cuma rasa tertipu.. tengok hasil keje lain mcm professional..tp why when my turn macam nak tanak je buat keje??
so itu sebab saya tak promo beliau dlm blog ni.. tapi saya promo kawan2 beliau yg tolong amik gamba outdoor tepi sungai tu.. kalo saya kenal kawan2 dia awal.. kompom saya hire dorang je..isk! cedey..
♥'s





2 comments:
mmg betul pn nurin dh blh start buat bisnes photog..kak iera mmg suka hasil keje nurin..nice sgt..
hehe..yekeeeee kakk?? yeke? yeke? maceh...! cyg akak..^^ tp lom ada konpiden lg .. takat suka2 or on request risiko atas sendiri leh la..
Post a Comment