Tuesday, April 5, 2011

453. sekadar ade...


seperti yg sedia maklum
cik lappy still in comma...
eh? tp camne saya leh online nih?
hhuhuu jeng jeng jeng...!

my husb ni sungguh memahami bininye...
jadi sementara cik lappy in process menuju kesembuhan..
dia godeh punye godeh stor..
lalu dia pun mula memasang puzzle...

;p

tak lah...
now ni saya tgh online menggunakan desktop
my husb ade bbrp ketul cpu n monitor..
aritu da kasi satu set kt anak buah...
so yang ni dia pasang la utk saya satu...
monitor touch screen tau..heheee..;D
rasa cam ade ATM machine lak kt umah..;p

*gambo takde since saya malas nk attach2 kable usb, tunggu sok lusa da rajin ke kang...

if tau akan ade prob cenggini..
ritu kasi anak sedara kitoang cpu yg ni je..
nurin kebas yg tecik tuh..
br nampak lg canggih kan kan? ;p

err ayat sedapkan ati je tuh..
xpe..mereka lg memerlukan..men2 je..makcu n pokcu iklas bg korang..
since sume ini tidak dirancang..
ape yg ade je..
sekadar ade je utk ilangkan bosan..
dekstop ini tidak diprepare utk editing since 
softcopy software sume dlm cik lappy..
tp ok la..

syukran jaziilan..

janji ade..seketul..
takde la terngaga melopong time laki takde umah..

kurang2 sepanjang menunggu cik lappy siap..
saya bole isi masa surfing n stadi..
tp no editing n lain2 aaa...
 isu copykan ayat ruqyah aritu pun tertangguh aaa...
sori aa...


p/s: anyway to my niece belajo betul2..ye ye o je smlm org silap paham..ingt mkcu yg nk dafta course tuh ehehe...;p people still misunderstood me as budak remaje..muahaha..terasa cam teruja nk perasan..! ;p

's
~ nurin

No comments: