actually tgh moody teramat nih...got bad news dr kg, mak x sihat..n now sgt x senang duduk tp supaye mood ini terneutral n leh sabo nk tggu ke esok so....


hmm..actually nurin ni bukan la peminat citer hindi.. tp tipu la kalo nurin ckp nurin x layan langsung.. dulu2 layan sbb akak2 layan so nurin tgk.. tu pun byk yg aamir je nurin join (minat gak lah kt dia gara2 mate dia yg jernih tuh huahauhaa) .. skrg nurin mmg kurengggg TAPI nurin hanya layan citer2 yg ade kualiti saje..when i said hindi movie yg ade qualiti means citer2 yg menarik dr segi mata yg memandang, jalan citer yg x merapu, ade msg n citer tu realistik ..lately ni kalo de org sajes or tertengok..nurin da pasan, movie hindi skrg da byk yg realistik..tp x byk aa..tu pun yg heronye org tertentu saje.. cam aritu bosan2 kt tv3, terlayan gak movie -BLACK.. sgt menarik dr segi mesej n moral.. xyah pakai hero sensasi pun.. da leh layan.. tu citer psl hidup seorg tua & budak pempuan yg buta, pekak n bisu dr lahir..
actually since nurin dengan x sengaje tertengok movie hindi kt astro masa kt kampung awal thn ni.. time tu terlalu2 bosan...so nurin keep tuko2 channel.. smpi la terbenti kt channel zee.. movie tu sgt unik, takde subtitle pun tp nurin leh paham the whole story.. dgn hanya riak muka jalan cerita n body language, emosi dorng leh sampai..kan ke menarik tuh.. itu movie pasal arranged wedding.. sape hero pun x kenal.. seb bek kiut..
the point is.. nurin tertarik utk terus tgk sbb the story-line itself, sgt realistik pasal hidup.. mmg takde unsur2 merapu cam hindi2 yg antik tuh huhu...pahtu lg 1 cite ape tatau tajuk.. aamir gak, citer psl aamir as fugitive / extrimist (tp charming giler ehehe..) yg terjatuh chenta kt sorg buta, tp dia still kene teruskan misi dia... then leh plk pahtu sambung ngn lg 1 movie aamir khan, x tau pe tajuk tp pasal seorg cikgu yg tepakse mengajar kt pendalaman, then ade org kanak2 autistik.. org kg yg narrow minded keep ignore n pndang rendah dak2 camni, tp si aamir (cikgu) bg perhatian yg berbeza..cr kelebihan n bakat dak nih.. SEE.. takde unsir2 cintan cintun merapu pung.. mmg ada improvement..
soo since tu nurin mmg leh layan hindi movie..as long as..menarik n realistik..lagi2 kalo aamir khan (ehehe..special kes..) n baru2 ni.. akak nurin yg terpengaruh ngn promosi nurin pasal aamir khan terbeli 1 dvd..
"GHAJINI"
huhu tgk tajuk cam ade unsur2 tamil n x menarik langsung rite? tp yg wat nurin nk try tgk bile tgk cover movie tu sgt mengherankan.. si aamir khan yg kiut miut mcm da berubah jd aamir yg macho n sensasi..ganah lak tuh upe dia.. so cam bese.. cara nurin nk tgk hindi movie ialah..nurin akan tgk intro utk awal 1/2 jam.. if nurin tertarik nurin akan teruskan tgk.. tp if nurin da start mengkomplen n kritik2.. itu dvd leh masuk bakul sampah...
tp rupenye filem2 aamir khan ni mmg terbukti sme nye ade kualiti yg tersendiri.. once u watch it..u'll stick to it.. tu tajuk je cam tamil..tp sekali tgk adeh.. bedebor jantung kuikuii... cite ni pasal dendam seorg ceo muda yg mempunyai short term loss memory (for every 15min) terhadap seorg jahat yg bernama ghajini..the mission is : kill ghajini tp mcmana dia nk achieve mission dia dgn keadaan yg mcm tu? n kenapa dia berdendam smpi mcm tu? haaaa... gara2 citer ni, nurin mengalami kekacauan perasaan ahaha.. suke tp sedey adeh....
sape tah yg wat cite ni mmg intelligent.. dia pandai bermain ngn perasaan org.. lg 1.. faktor2 kenapa nurin sakan dok promote kt akak2 nurin... itu aamir telah mengalami transformasi...eheheheee...
if koang x caye just tgk je sket clip kt bawah ni... clip ni peberet nurin dlm cite nih..clip guzarish (penantian) seorg lelaki yg charming n gentlemen...ade karisma sme aaah.. tp lelaki yg sama ni nt jugak ah yg berubah jd ganas sbb dendam dia huhuuhh..tp caye lah..walaupun dia da jd ganas camtuh..if koang tgk..koang xleh nk tak ske dia..
its really a worth watch movie...wuu...pheeuwiit amirr..!

**
**
08 oct 2009

**
p/s: tp 1 je halnye..my incik fiance x termakan pun ngn pomosi nurin pasal movie aamir khan, dia xmo tgk pun.. sbb nurin terbagi tau, aamir punye muke sgt iras ngn my 1st ex.seyes..! .ahahaa kecuali bdn yg macho ni je mamat tu takde hauhauhua...jgn mare pokcik...;p nurin ske aamir bkn sebab dia iras sape2..tp dia mmg best & kiut pulak tuh..plus skrg dia da makin seksi n macho ahhahahahahhaaaa...
08 oct 2009


2 comments:
awat badan dia cam tuh..scary nyer!!
manade scary meehhh... tgk time clean aa..elok je huehuhue
Post a Comment