Thursday, January 2, 2014

721:: 2014 :: Happy New Year..


Happy new year cikbuku...!! and so to all cikbuku's guests..^^

Rasa nya bukan berkurun lagi.. tapi macam da berabad lama tak sentuh cikbuku... siann.. been a bit busy.. so bila masa tak berapa nak busy i just wanna enjoy the moment with myself n everyone i love maka nya terabai la cikbuku..  anyway since i can't catch up everything yang sudah berlalu since cik buku terabai...  maka memori2 tu cukup la terpahat di hati n minda ini huhu... tapi ayat ringkas nya.. Soooooooooooooooooooooooooooooooooo many things happened..ade yg manis, pahit, tawar hambar, masin.. suweet.. memang betul la bak kata orang, hidup memang ibarat roda.. within few months memang terasa kerodaan hidup ini berputar-putar..

so for what ever happened in my life i'm grateful for it.. for all the bad and good memories.. for everything that makes me as i am today.. syukur Alhamdulillah.. ujian itu bukan datang dalam bentuk kesusahan saje.. kesenangan, kemudahan, yg indah dan cantik juga satu ujian.. berpegang lah pada yg Satu.. semoga kita tidak hanyut dalam ujian masing-masing.. aaamiin...


and untuk 2014 pulak.. untuk permulaan di tahun baru..01 01 2014 dah dapat adiah tahun baru & ade laa berlaku event tertentu..meh i conclude for cikbuku..


 first.. si rabun ini sudah beli spec yg bebetul untuk si rabun.. bukan tangkap muat asal leh drive jek.. so dengan itu..  secara tak langsung sempena tahun baru ai ade style baru..taraa..! muahaha..first time pakai tudung style longgar2 gini..  motif new styling.. supaya nampak tak kembang setaman bila pakai spek..bole laa.. janji rupe manusia lagi..


maafkan mulut begitu...tak de niat nak muncung itik ke angsa.. konon nak senyum tapi terpenyek..





and also got the first present of the year jugak...pun dpt 01 01 2014 iaitu..


simple jek..tp tomel mcm necklace san chai dlm citer meteor garden gituu...^^


peristiwa seterusnya.. on 2nd jan 2014, salah satu resolution untuk 2014 da pun tercapai... so far ok la.. yg penting Alhamdulillah misi tercapai..


 untuk kategori peristiwa pulak....
 nurin n seluruh ahli keluarga baru notice yang sebenarnye bobby ialah cat girl..!! hoo Em Jii..!! masa iwan question balik pasal jantina bobby..kitorang siap buat discussion famili tu kt wechat masa nk make sure dia boy ke girl..haha selama ni dok sangka dia cat boy.. tag leher pun sume kaler macho2.. once kitoang da sedar dia cat girl.. mammi dia (kak ani) terus tuka tag dia kaler soft pink sama tone ngn idung dia siap glitter2 haha... but nama remain sama.. Bobbybee..tak tuka..





 fyi, once in a while bobby memang akan balik kampung ngn kitorg sekali sebab nak jumpe ngn mammi dia... kuceng family kan..so sementara nurin balik air tawar jumpe mak abah.. bobby stay la ngn mammi dia kt jb..



  hmmp ape lagi? so far utk 2014 tu saje dulu.. now pun baru 02 jan 2014.. ape pun.. untuk 2014 nurin ade beberapa mission yang harus diselesaikan.. tot tet tot tet.. ade laa 10 benda yang kene di jaya kan..in sha Allah...

til then cikbuku..! kite jumpe lagi di kurun seterusnya....:P



's
~ nurin

No comments: