ooo my.. what hepeng to me? artwork suda basi baru mau tempek stori dalam cikbuku.. anyway better late than never..
so.. ini DIY kitty soft toy.. teknik step by step takdak capture pasai ini kerja spontan.. guna lebihan kain utk deko canister utk jadikan si kitty...
punca tercetus idea ada 2... firstly.. my husband nak beli something kt kedai deko utk sangkut kt kete tapi seko pun dia tak sangkut.. so i think better buat something yang kalo dia tengok kompom ingat bini.. hehe...
my trademark cat.. those yg rapat dengan nurin mesti immediately tau kalo terjumpe lukisan kitty nurin.. since kecik sampai beso suke lukis kitty, tertel, ayam yang rupa dia tak berubah dari dulu.. bersepah kitty ni or kawan2 dia nurin lukis di mana2.. asal kene sign ape2 or jumpe kertas conteng2.. sure sebelah tu ade animals trademark nurin.. so pasni sesape jumpe lukisan ni kt memane tu tanda "Nurin was here" la tuh... :P

another reason... bbrp hari sebelum.. datang seko anak kucing adorable kaler macam tanah kt rumah.. n then akibat kecomelan n sikap kelako n tau diri beliau so mcm tersuke pulak dengan budak ni.. makanya nurin apply kan kaler nye kat miss kitty nurin..
![]() |
| kiri: sewaktu si tanah ni jakun dengan barang2 yg nurin guna buat craft...tah bile dia masuk.. kanan : caught her.. curik2 masuk n tdo sebelah tab nurin masa nurin sibuk kemas rumah.. |
so..tung tang tung tang... dalam tempoh sejam setengah.. siap la miss kitty nurin... buat sambil tengok tibi..sambil makan kuih tat gulung...nyammm...
owh.. yang brooch kayu ni.. buat on the spot sbb on of my brooch da rosak.. so amik pin dia.. n deko seketul brooch gune lebihan bahan yg ade.. tak susah pun.. tampal2 je.. ^^
ape2 pun now cik kitty da idup bahagia di tempatnye.. ikut we all merata2..ehehe
otey.. beres satu artwork.. ade lg yang nak menyusul tapi tengok la bilenye story nye nak up kt cikbuku...biar siput asal storinye ade utk ku baca bila di tua hari.....:P :P :P
♥'s

No comments:
Post a Comment