adat laa ada masa kita free..leh jalan2..joli2....deting2 tepek2 blog tapi ada masa kita kene struggle tak sempat nak deting2..uhuk uhuk..! since last weekend.. up to this weekend saya kerja.. sian laki saya.. tp arini tak brape kesian sbb dia berjimba ngn kawan2 p kedah..wedding syam..
all i want to note kat cikbuku.. sori cikbuku..kamu dijangka kan akan kesunyian selepas ni..tadi nurin dok list kan perkara2 yang kene siapkan/settlekan utk masa terdekat nih..whooahh panjang..! ibarat bila di opis keje utk opis..bila dirumah keje jugak siapkan la ape yg patut.. kad kawin..album..album...album... documenting itinerary..bla..bla...blaa.. apetah lg kali ni tak dpt can p hot air balloon festive 2012..hah lagi laa takde mende nk up..!

so...pas second entry jap lagi...till then..cikbuku..!
p/s: since ade orang salah interpret saya jelaskan sekali lagi.. segala sebis2 edit /album yg nurin buatkan tu..
lom level commercial lg.. if nk suh nurin buat bole tp atas request/demand yang atas risiko sendiri..:P
pendek citernye selagi nurin rasa lom cukup bakat lg..its not considered as my part time job..tp kalo ade request mmg nurin pertimbangkan..
♥'s
~
nurin
No comments:
Post a Comment