Sunday, May 15, 2011

469 : [eksplenesen] : ...sambungan utk entry ''entah!'' ;P


eeeeeerrrrrrrrrrrr....memula pada sesape yg da terbaca entry before nih tu kan...euurrmmm... aaa..wuwuuuuu...cemane nak cakap ye.. tp moral of story nye... kalo korang spesies reti lepaskan kemarahan samada dgn cara membebel-bebel-bebel..ke..or marah  cam naga api tersembur2 ke..or ape2 je la teknik korang.. i tell u.. i jeles kat u ehehe...:P

so da da takyah tanye or pikir yg bukan2.. sampe nk stalk2 pulak blog laki i yg da berhabuk tu ye.. jangan kaco dia. :).. nurin mmg cenggini.. tak reti nk lepas marah secara berleluasa.. biasak aa dulu time bujang hormon stabil..dalam setahun ade la 3-4 kali je nak maghah... ni da tawen hormon dia lain macam sikit... kekerapannye agak memberangsangkan...theheee...;P

td nurin cakap nurin jeles kt kome2 yg reti marah bebel2..or marah letup2..tu bukan sarkastik..ikhlas tuh.. pasai i know.. once u all da lepaskan..walaupun kesan dia luka parah dihati yg disembur tu..tp kejap pastu reda la kemarahan tu ye tak? nurin ni lain macam... kalo da stat dapat spark nak marah tuh... dia susa nk kuar..dia tersorok nuuuunnn jauuuhh kt dalam tuh..sampai satu limit dia beku..bila da beku..wa ckp sama lu orang aa...diri sendiri n laki  pun tensen woo... sampai satu limit lagi dia da stat nk kuar.. tp malangnye tuan punye badan ni..once hati dia sakit..mulut dia terkunci bisu..sebisu bisunye yer..  kalo bisu leh tenyum takpe.. bisu muke cam dragon kene diarrhoea.. so mmg kesian pada mereka2 yang berada pd atmosfera berkaitan.. 

walaupun tak bersalah..cemane pung akan terasa dia punye bahang..hehe err i know ...;P tp cemane..ni di luar kawalan nurin tau..dia macam sifat semulajadi tau..otomatik gitu..  so sebagai menggantikan medium mulut ..selalunye agak pelbagai cara nurin lepas marah  ;p..sebab selagi tak lepas mmg tak reda2 walaupun makan minggu2 jugak lah..(utk kemarahan yg ober de top je la yer..yg cikai2 tak termasuk dlm ini cerita) antara dlm rekod.. balik kg selai sepinggang laa.. tau2 atas bas p perak  laa tah hape2... mcm2 laa..ikut pd keadaan semasa.. koman2 jangan halang kalo nurin tetibe kuar sat nk amik angin..tp jgn expect nurin mintak izin pulak.. ''ekskius mee..ai nk kuar sedut angin kejap ye..nak lepas marah''  da mulut terkunci muke dragon ni..jangan la harap nurin bersopan santun ...mmg kalo tak cukup kebal ati tuh..yg takde kaitan kt kiri kanan pun bukan setakat kecik ati ngn nurin tp siap sibuk terpikir "adekah aku puncenye??" ehehe.....i knowwww....

..and kelmarinnye pas dpt lepas geram siiikit kat entry "..entah!"  tuh..baru 10% je tuh... 15minit pahtu nurin da ok da...siap memalam buta leh masak nasik goreng kari ngn hot choc hehehe...see see..? sikit pun jadi laa...lega dah.. tengokk da tulis blog balik da kan kan? so errr pada mereka2 yg pernah, telah, or akan ke berada di lingkungan atmosfera kemarahan saya.. im soli...:D .. jangan mudah kecit ati la yeh...er nk kecit pun takpe suke ati la..heeee...(*muke buat2 tak bersalah..)

and pasal fb.. ye mmg nurin deactivate kan sbb....err sbb tu lah kan..time2 nak me-naga nih nurin mmg tak suke diganggu..(kenyataan ni KADANG-KADANG terkecuali utk suami saye yeh..makin dia tak ganggu makin panas la ati saya ahahaha ;p) so bab pengsankan fb ni ingat buat sementara nk proceed la  sebulan dua ke kan..lagipun pe de hal nak deactivate fb bukan de orang pasan pun kalo fb nurin tetibe lesap...tup2..baru je sehari setengah...
\
kat page laki saya..



kat photo kakak ipo saya..



busu saya..


busu lagi kat page kakak lg soang..


kakak lagi soang huhu..


capture yg dr famili je.. yg dari tawan2 .... errr  'budget dirindui aa tuh'' hak tuih!. ..:P ..kidding.. cumanya yang paling mengharukan....


kawan saya yang nuun dari jauh..US ni.. pun siap send email... tak cukup ngan tu..siap track friendster nurin jugak... bersungguh2 betui....nurin pun da lupe frenster nurin nih...


huhu.....ni yang den kalah ni... sodih la pulak..kesungguhan nye mengharukan gitu..so woke2 laa..tak jadi nk pengsankan fb selama sebulan dua.. saya suda activekan semula fb...huhuu...moral of stori nye.. marah jangan di pendam..nanti jd cam naga kalah main dam..:P again.. im sori yer.. saya manusia biasa yg kadang2 perlu menyalurkan kemarahan yg ober de top..plus sejak akhir2 ni saya pun tatau la apsal..tapi saya punye kadar sensitip memang tahap ngade-ngade..ngee~~ harap paham ye..again..soli n soli...:D


p/s:: anyhow..second mural kak ani da siap..dia baru mms.. sok nurin da balik baru nurin upload..

's
~ nurin

No comments: